In de huidige wereld is een afgeleide consument vaker de regel dan de uitzondering. We scrollen op onze telefoon tijdens het tv-kijken of luisteren naar de radio in de auto. Volledige aandacht voor een advertentie is daarmee schaars goed geworden.
Uit eerder onderzoek van Ster bleek dat dit helemaal niet erg is: in afleiding ligt een onverwachte kracht. Belangrijk was dat afgeleide consumenten je commercial vaak genoeg tegenkomen.
Maar hoeveel herhaling is nodig? Wat is het minimale aantal contacten dat je nodig hebt om je doelen bij afgeleide consumenten te bereiken? En zit er ook een bovengrens aan?
Innovatief neuro-onderzoek
In deze whitepaper vind je de antwoorden op die vragen op basis van uniek en innovatief neuro-onderzoek, waarin afgeleide deelnemers over een langere tijd werden gevolgd. Daarnaast is het een van de weinige onderzoeken die zich specifiek richt op merken met een lage of gemiddelde bekendheid en daarmee antwoord geeft op de vraag: hoe kan je als adverteerder met een lage of gemiddelde bekendheid het meeste uit je mediabudget halen?
Vraag de whitepaper hier aan
Vul het aanmeldformulier in om onze whitepaper De magie van herhaling: Hoe vaak moet je doelgroep je commercial zien of horen voor optimaal effect? kosteloos te downloaden. We sturen je de whitepaper per e-mail toe.