Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies
De finalisten van de Ster Gouden Loeki 2021 zijn bekend! Albert Heijn, Het Vergeten Kind, Jumbo, KNGF, Kruidvat, OHRA, PLUS supermarkt en de Staatsloterij maken kans op de felbegeerde publieksprijs.

De 10 finalisten van de ster gouden loeki 2021

  • Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Volop Pasen, vol verrassingen bij Albert Heijn'
  • Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Het kleinste grootste liefdesverhaal van het jaar'
  • Het Vergeten Kind & WWAV met 'Maak je HART voor vergeten kinderen in sociaal isolement'
  • Jumbo & Alfred International met 'Er lekker tegenaan'
  • Jumbo & Alfred International met 'Snollebollekes Juichcape'
  • KNGF Geleidehonden & Selmore Creative Agency met 'De wereld van Leah'
  • Kruidvat & DDB Unlimited en Eigen Fabrikaat met 'Alle producten voor jou en je gezin'
  • OHRA & Joe Public met 'Teststraat'
  • PLUS supermarkt & Wunderman Thompson met 'Goed eten is samen eten'
  • Staatsloterij & TBWA\NEBOKO met 'Fritsie'

Wil je de commercials nog eens terugkijken? Dat kan! De spots van de finalisten staan op deze pagina.

Meer informatie over de verkiezing van de Ster Gouden Loeki vind je hier


er kan weer gestemd worden!

Nu de finalisten bekend zijn, kan er weer gestemd worden. Tot en met 20 februari kan iedereen zijn of haar stem uitbrengen op stergoudenloeki.nl of via 0909-8860. Op vrijdag 25 februari om 21.30 uur wordt in een mooie televisieshow op NPO 1 de winnaar bekendgemaakt.

Ster Gouden Loeki

Bij Ster geloven we in de kracht van reclame: een goede commerciële boodschap, rondom de juiste programmering, bereikt diegene die je voor ogen hebt en boekt het gewenste resultaat. Daarnaast vinden we dat goede reclame beloond moet worden. Het is dé (enige) publieksprijs voor de beste, mooiste of meest bijzondere reclame.

In 1995 reikte Ster voor het eerst de Ster Gouden Loeki uit. De Ster Gouden Loeki verkiezing is door Ster in het leven geroepen om het Nederlands publiek actief te betrekken bij reclame. Een grotere betrokkenheid leidt tot een grotere acceptatie van reclame: reclame is leuk! Daarnaast wil Ster met de prijs reclamemakers belonen en stimuleren om aantrekkelijke reclame te maken.

De allereerste Ster Gouden Loeki werd in 1995 gewonnen door KLM met de commercial 'Zwanen'.

Meer informatie