Welke kansen zijn er voor jouw merk in 2023? Welke ontwikkelingen spelen er in de mediawereld en wat voor effecten hebben die op jouw plannen? En welke publiekstrekkers kan je terugverwachten op radio en tv? 

September is een spannende maand in de mediawereld: de nieuwe programmering van de NPO gaat van start en merken kijken alweer uit naar hun (campagne)plannen voor het nieuwe jaar.

Tijdens Ster Focus blikken we op donderdag 15 september tijdens een online sessie van 12.00 uur tot ca. 12.45 uur graag samen met je vooruit naar de kansen voor het nieuwe mediajaar

wat en voor wie?

Wat kan je verwachten? 
Ins en outs over adverteren in 2023 die voor jou van belang zijn, de kansen in de NPO-programmering, ontwikkelingen in de mediawereld en alvast een vooruitblik naar ons commercieel beleid. Gezichten van Ster en de NPO praten je helemaal bij. Ook hoor je waardevolle en praktische tips op basis van nieuw Ster-onderzoek. 

De complete line-up en sprekers worden binnenkort bekendgemaakt. 

Voor wie is Focus bedoeld?
Ondernemers en marketeers die reclame inzetten op radio, tv of online of dit overwegen. 

Kijk je mee?

Meld je aan via onderstaand formulier:

Meer weten?

Ingo Janssen

accountmanager
+31 35 672 55 60 ingo.janssen@ster.nl

Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul je e-mail in.
Vul je telefoonnummer in.
Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul een geldig e-mailadres in.

Meer nieuws

Loeki de Leeuw

De do’s en don’ts van een karakter als brand asset

Luistercijfers: NPO Radio 2 marktleider en NPO Radio 1 grootste stijger in 10+

Loeki de Leeuw

De impact van Loeki de Leeuw