Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies
De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het derde kwartaal van 2020 zijn bekend! Albert Heijn, Appelsientje, Hans Anders, Heineken, Lidl, McDonald's, Ministerie van VWS, OHRA, Red Band en Zeeman maken kans op de Ster Gouden Loeki 2020.

De 10 kwartaalwinnaars van het derde kwartaal van 2020

  • Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met ‘We gaan er weer tegenaan’
  • Appelsientje & DDB Unlimited met 'Geniet van de zon'
  • Hans Anders & N=5 met 'Een luisterend oor'
  • Heineken & Publicis Italy met 'Back to the Bars'
  • Lidl & Joe Public met 'Welkom in de Lidl-flat!'
  • McDonald's & TBWA\NEBOKO met 'Opa en oma'
  • Ministerie van VWS & Open Now Amsterdam met 'Buurttuin'
  • OHRA & Joe Public met 'Slimme hond, slimme kat'
  • Red Band & Lukkien met 'Kameleon'
  • Zeeman & Persuade met 'Een echte eau de parfum voor 4.99'

Wil je de commercials nog eens terugkijken? Dat kan! De spots van het derde kwartaal staan op onze website.

Meer informatie over de verkiezing van de Ster Gouden Loeki vind je hier

Ster Gouden Loeki

Bij Ster geloven we in de kracht van reclame: een goede commerciële boodschap, rondom de juiste programmering, bereikt diegene die je voor ogen hebt en boekt het gewenste resultaat. Daarnaast vinden we dat goede reclame beloond moet worden. Het is dé (enige) publieksprijs voor de beste, mooiste of meest bijzondere reclame.

In 1995 reikte Ster voor het eerst de Ster Gouden Loeki uit. De Ster Gouden Loeki verkiezing is door Ster in het leven geroepen om het Nederlands publiek actief te betrekken bij reclame. Een grotere betrokkenheid leidt tot een grotere acceptatie van reclame: reclame is leuk! Daarnaast wil Ster met de prijs reclamemakers belonen en stimuleren om aantrekkelijke reclame te maken.

De allereerste Ster Gouden Loeki werd in 1995 gewonnen door KLM met de commercial 'Zwanen'.

Meer informatie