Wat kijken we uit naar komend kalenderjaar met het EK Vrouwenvoetbal en de Tour de France. Scoren met Oranje, dat doe je bij Ster.
Wat kijken we uit naar komend kalenderjaar met het EK Vrouwenvoetbal en de Tour de France. Scoren met Oranje, dat doe je bij Ster.
Komende zomer staat het EK Vrouwenvoetbal van 2 tot en met 27 juli in Zwitserland op de agenda. Dit belooft weer een prachtig evenement te worden waar miljoenen Nederlanders naar uitkijken. Zo keken tijdens het EK Vrouwenvoetbal in Londen in 2022 maar liefst 2,3 miljoen mensen naar de kwartfinale van Nederland tegen Frankrijk. Dit biedt dus mooie kansen voor jouw merk om een groot publiek te bereiken.
Je kan rekenen op een enorm bereik en ook de (hoge) waardering van het vrouwenvoetbal straalt af op jouw merk.
We hebben mooie inkoopopties voor je samengesteld voor het EK Vrouwenvoetbal.
EK Vrouwenvoetbal |
NL YourTime vast * |
NL YourTime variabel * |
Inkoopoptie | 210 | 195 |
Doelgroep | 25-67 jaar | 25-67 jaar |
Voorwaarden NL YOURTIME VAST
Voorwaarden NL YOURTIME VARIABEL
*Optie om voorkeursposities toe te voegen (+20 indexpunten).
NL Yourtime vast en NL Yourtime variabel kunnen niet in combinatie met elkaar ingekocht worden.
Vragen over deze inkoopopties? Onze accountmanagers kunnen je er alles over vertellen, neem vooral contact op!
Het hele jaar door staan er mooie evenementen op de kalender. In de eerste maanden van het jaar wordt er veel geschaatst. Ook kijken we uit naar de kwalificatiewedstrijden van Oranje, Eredivisievoetbal en de formule 1 in Zandvoort.
Scoren met Ster doe je met meer dan alleen sport. Multimediale evenementen zoals The Passion, Koningsdag, het Eurovisie Songfestival en de Top 2000 weten altijd miljoenen kijkers en luisteraars te trekken. Met jouw campagne scoor je bij Oranje.
Als je overweegt een speciale Oranje-campagne te maken rondom sport of een sportevenement, doe je er goed aan onze whitepaper ‘reclamecreatie: de kracht van aanpassen’ eens te lezen. Zo ontdek je alle ingrediënten om een impactvolle, thematische commercial te maken. En dit is mogelijk voor elk merk, groot of klein. Kom je nou – al dan niet uit onderzoek – tot de conclusie dat je beter geen Oranjecampagne kan maken? Zet dan je ‘gewone’ reclamespot in rond het moment dat je voor ogen had. Campagne voeren loont altijd: juist door dat niet te doen, sta je achter ten opzichte van je concurrentie.
Whitepaper aanvragen