Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
In een nieuwe campagne lanceert Ster vandaag de ‘Ster Reclamestarter’. In deze online omgeving krijgen ondernemers die starten met reclame toegang tot hulpmiddelen en voorbeelden om de stap naar landelijke reclame, die soms groot kan lijken, kleiner te...
Er komt weer een ouderwetse sportzomer aan. Kansen voor Oranje bieden kansen voor jouw merk. Scoren met Oranje, dat doe je bij Ster.
HEMA en Hotel L'Amour hebben met hun kerstcommercial de Ster Gouden Loeki gewonnen. De winnaars ontvingen dé publieksprijs voor reclame donderdagavond tijdens een feestelijk evenement in Amsterdam, dat gepresenteerd werd door Diederik Ebbinge en waar...
De finalisten van de Ster Gouden Loeki 2023 zijn bekend! Alzheimer Nederland, Calvé, Dove, Heineken, Hema, Interpolis, KiKa, KPN, Lidl en Toyota maken kans op de felbegeerde publieksprijs.
De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het vierde en laatste kwartaal van 2023 zijn bekend! Albert Heijn, Allianz Direct, Alzheimer Nederland, Doritos, Hema, Hornbach, Kruidvat, KWF, Lidl en Staatsloterij maken kans op de Ster Gouden Loeki 2023.
Terwijl de champagnekurken knalden en de laatste oliebollen werden gegeten, vierde Nederland niet alleen het einde van 2023 maar ook een muzikaal hoogtepunt. De NPO Radio 2 Top 2000, de lijst der lijsten die traditiegetrouw aftelt naar het nieuwe jaar,...
Het einde van het jaar is in zicht. Natuurlijk is dat een mooi moment om terug te blikken, maar vooral ook tijd om vooruit te kijken. Wat brengt 2024? En vooral: welke kansen biedt dat voor jouw merk en campagnes?
Met de start van het nieuwe jaar zijn organisaties volop bezig met het formuleren van plannen voor een succesvol 2024. Ster heeft een uitgebreid aanbod om optimaal te profiteren van de kansen die het komende jaar met zich meebrengt. Met als doel een doordachte...
Onlangs lanceerden we ons nieuwste whitepaper ‘de magie van afleiding’, waarin we niet alleen de nieuwste inzichten delen over de magie van (gedeelde) aandacht, maar ook praktische tips en tricks geven voor je mediastrategie. In dit blog lichten we een...
Dit jaar viert de Top 2000 haar 25ste verjaardag. Zo’n bijzonder jubileum zetten we graag in het zonnetje. Wat is nou de kracht van de Top 2000 en wat zijn redenen voor jouw merk om tijdens deze periode een reclamecampagne in te zetten? In dit blog zetten...
De speelgoedgidsen vallen op de deurmat, winkels puilen uit van de pepernoten en de eerste kerstrecepten komen op je tijdlijn voorbij. Dan weet je het wel: the most wonderful time of the year komt er weer aan! De periode waar de consument overstelpt wordt...
In de huidige wereld vol met prikkels worden steeds meer media met gedeeltelijke aandacht bekeken of beluisterd. We rijden auto als we radio luisteren en scrollen op onze telefoon tijdens het tv kijken. Wat betekent dit voor je reclamecampagne? Is reclame...
De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het derde kwartaal van 2023 zijn bekend! Albert Heijn, Bol.com, Dacia, Dierenbescherming, Heineken, Het Vergeten Kind, KiKa, McDonald's, Ministerie van VWS én het Ministerie van VWS samen met het Ministerie van...
De nieuwe tarieven bij Ster voor 2024 zijn bekend. In een online uitzending over ontwikkelingen in de mediawereld en nieuwe programma’s bij de NPO presenteerden de salesmanagers van Ster het nieuwe aanbod. Het reclamejaar 2024 staat in het teken van grote...
Al 58 jaar kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op tv, radio en online. Waarom zou je ook in 2024 weer voor Ster kiezen? Hoe kunnen we ons aanbod zo optimaal mogelijk inzetten voor jou? Voor komend...
Vanaf 1 januari zal Ster de reclameruimte op 13 regionale tv- radiozenders gaan verkopen voor de nationale adverteerdersmarkt. Ster neemt daarmee de verkoopactiviteiten over van Omroep Reclame Nederland (ORN). Voor adverteerders is hiermee een nog groter...
Op dinsdag 10 oktober kijken we graag samen met je vooruit naar het reclamejaar 2024. Wat zijn de laatste mediaontwikkelingen? Wat staat ons allemaal aan nieuwe NPO-programma's en sportevenementen te wachten en welke veranderingen kun je verwachten...
Op maandag 28 augustus start de eerste officiële meting van het vernieuwde kijkonderzoek, als onderdeel van het Nationaal Media Onderzoek (NMO). Naast het vernieuwde NMO Luisteronderzoek dat begin dit jaar werd geïntroduceerd is het kijkonderzoek de volgende...
Online adverteren bij Ster is enkel beschikbaar voor partijen van algemeen nut. Dit biedt mooie, exclusieve kansen voor deze organisaties. Zo trok het Fries Museum meer bezoek naar zijn tentoonstelling met inzet van televisie, radio én online video bij...
Je tv-commercial ondertitelen? Wellicht heb je er nog nooit bij stilgestaan. Ondertiteling blijkt namelijk helemaal niet zo gebruikelijk. Bij de NPO is vrijwel het hele aanbod ondertiteld volgens door de NPO gestelde, strenge eisen. Dat geldt ook voor...