Er komt een mooie NPO-zomer aan. Volop nieuwe topprogramma’s als Dertigers en klassiekers als De Slimste Mens. Nieuwsvoorziening en vermaak. Met voor een deel thuisblijvend Nederland mooie kansen voor merken om via Ster met miljoenen Nederlanders in contact te komen.
Met lage maandindexen van respectievelijk 65 en 60 – ofwel kortingen van 35%/40% op het reguliere tarief – zijn juli en augustus bij uitstek interessante maanden voor een eerste of nieuwe radiocampagne. En dat terwijl je - met deels thuisblijvend Nederland - op radio via Ster een miljoenenpubliek kan bereiken.
Voorbeeld: voor € 6.630 bereik je in juli 3,6 miljoen Nederlanders (10+) gemiddeld vier keer. Je bespaart hiermee € 3.570!
Met een maand- en marktindex voor juli van 90 – simpel gezegd twee keer 10% korting op de reguliere prijs – kun je bijvoorbeeld een tv-campagne starten voor € 35.000. Je bespaart daarmee meer dan € 8.000!
Met zo'n campagne bereik je 5,6 miljoen Nederlanders (6+) gemiddeld drie keer. En natuurlijk rondom topprogramma’s als De Slimste Mens, Zomergasten, Dertigers en niet te vergeten alle actualiteitenprogramma's die Nederland in deze tijd naar de buis trekken.
Deze zomer zijn alle programma’s voor jong en oud en het laatste nieuws online volop te volgen. Laat je zien rondom kijkcijferknallers als Dertigers of bereik ouders en kinderen met ons online zomerpakket. Liever meer interactie? Kom in contact met meer dan 130.000 appspelers van De Slimste Mens, nu met (minimaal) 26% korting!
Niet alleen de tarieven ook de content is een reden om deze zomer een campagne in te zetten. De kwalitatieve content van de NPO heeft namelijk impact op de effectiviteit van jouw campagne. Benieuwd rondom welke programma’s jouw spot te zien kan zijn? Lees het blog en bekijk daar onze zomerclip!
Meer weten over jouw mogelijkheden deze zomer? We komen graag met je in contact!