BEREIK ook dit najaar het grote publiek
Het afgelopen half jaar waren de kijk- en luistercijfers van de NPO bijzonder hoog: maar liefst 70% van de best bekeken tv-programma’s werd uitgezonden door de publieke omroep.1 Ook voor de komende maanden staat er weer veel moois op de agenda. Zo keert kijkcijferhit Wie is de Mol? terug voor een speciaal seizoen, zijn er grote sportevenementen zoals de Tour de France, de Eredivisie en de Nations League en kan er weer gestemd worden op de mooiste nummers voor de muzieklijst van het jaar, de Top 2000.
Naast deze terugkerende successen, introduceert de NPO dit najaar ook nog een aantal spectaculaire nieuwe programma’s waaronder Kamp van Koningsbrugge, dramaserie Vliegende Hollanders en actiethriller Commando’s. Al met al is de verwachting dat de publieke omroep kan rekenen op zeker 30% van de kijk- en luistertijd (doelgroep 25-67). Daar wil je bij zijn! En dat kan dit najaar extra voordelig door het unieke najaarsaanbod van Ster.
Een logische match tussen mediagedrag en media-inzet
Op basis van het percentage kijk- en luistertijd is het aannemelijk dat merken een vergelijkbaar deel van hun radio- en tv-campagnes inzetten bij Ster. Logisch, een match tussen mediagedrag en media-inzet. Zet je in de periode van 1 september tot 31 december 25% - een iets bescheidener aandeel dan 30% - van je radio- en/of televisiecampagnes in bij Ster? Dan betaal je 10% minder.
Dit aanbod is toegankelijk voor élke klant – klein of groot – en vooraf inzichtelijk. Het maakt niet uit of het gaat om een eenmalige campagne of meerdere flights. Goed om te weten: met het oog op eenvoud gaat de 25% uit van de GRP-aandelen in de standaarddoelgroep 25-67.