Ook Kruidvat maakt dit jaar kans op een Ster Gouden Loeki. Ze schreven een gastblog over hun commercial met één van de herkenbare 'avonturen' van Lies.
Ook Kruidvat maakt dit jaar kans op een Ster Gouden Loeki. Ze schreven een gastblog over hun commercial met één van de herkenbare 'avonturen' van Lies.
Een blog schrijven om schaamteloos stemmen te werven voor onze eigen Kruidvat campagne.
Dat doen we graag! De herkenbare ‘avonturen’ van onze, tikkie chaotische, Lies doen mee in de race als finalist voor de Ster Gouden Loeki. Met onze plek in de top 10 voelt deze nominatie al als een bekroning. We zijn apetrots op de waardering die Nederland hiermee geeft aan onze nieuwe campagne aanpak.
We zijn inmiddels een jaar rond, want in maart 2021 zijn we in samenwerking met DDB Unlimited
en Eigen Fabrikaat gestart met een nieuw communicatieplatform voor Kruidvat. Iedereen is dol op onze acties en aanbiedingen. Daar staan we om bekend en dat maakt Kruidvat geliefd. Natuurlijk blijft de voordeelboodschap enorm belangrijk. Maar daarbovenop willen we de emotionele band met Kruidvat versterken. Meer likability, meer herkenning en meer humor. Zo laten we zien dat we begrijpen hoe het dagelijks leven van onze klanten eruitziet.
Onze nieuwe campagne draait om single-mom Lies. Zij runt, op geheel eigen wijze, haar gezin met jonge kinderen. Licht chaotisch (het lijkt Kruidvat zelf wel) weet zij toch alle ballen in de lucht te houden. De ‘avonturen’ van Lies zijn ontwapenend, eerlijk en hebben een verrassende twist. Altijd lekker relativerend, een tikkie overdreven en juist daarom harstikke leuk. Lies ‘vermenselijkt’ Kruidvat op een manier die enorm goed past bij de kern van ons merk.
Ook de genomineerde Kruidvat Merk-commercial vertelt in relativerende toon het eerlijke verhaal van Lies, die tussen alle bedrijven door nog even snel met 3 kinderen naar de winkel moet. Gedoe, geknoei, gehol en dan ook nog een gênante situatie op de koop toe. Want ja, Kruidvat maakt het je dan wel gemakkelijk met het grote assortiment aan huismerkproducten, maar dat hoef je van je kids niet te verwachten. En dus wordt Lies er in een overvolle Kruidvat door haar dochtertje aan herinnerd dat ze haar ‘aardbeien-zalf’ is vergeten.
Als ‘single reclame moeder’ krijg je heel wat voor je kiez…eh… billen. Daarom vinden we dat Lies de Gouden Loeki verdient! Als jij ook zo vrolijk wordt van de ‘avonturen’ van Lies, gun ons dan je stem. Help ons aan een Gouden Loeki! Stemmen doe je via: www.stergoudenloeki.nl
Deze blog is geschreven door Kruidvat en DDB Unlimted en Eigen Fabrikaat
Tot en met 20 februari kan je stemmen op jouw favoriete commercial! Wie moet er van jou met de felbegeerde prijs vandoor? Breng nu jouw stem uit via www.stergoudenloeki.nl of door te bellen naar 0909-8860. De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt op 25 februari bekend gemaakt tijdens een feestelijke uitzending van Omroep MAX om 21:30 uur op NPO 1.
Heb jij al gestemd?