Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies
De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het eerste kwartaal zijn bekend! Bol.com, Disneyland Paris, Lidl, Ministerie van I&W, Ministerie van VWS, Nationale Vreniging de Zonnebloem, OHRA, PLUS Rijksmuseum en Samsung maken kans op de Ster Gouden Loeki 2019.

Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien en beoordeeld. Uit deze beoordeling zijn de volgende kwartaalwinnaars naar voren gekomen, in willekeurige volgorde:

  • 'De winkel van last minute carnavallers' van Bol.com door Dept.
  • 'Donald Duck' van Disneyland Paris.
  • 'Een Hollandse Lente bij Lidl!' van Lidl en Joe Public. 
  • 'Verjaardag' van Ministerie van I&W en Roorda.
  • 'Voordeur' van Ministerie van VWS en Publicis Amsterdam. 
  • 'Strand' van Nationale Vereniging de Zonnebloem en DEAR Amsterdam.
  • 'Vaas' van OHRA en Joe Public.
  • 'Goed eten doet je goed' van PLUS en J. Walter Thompson Amsterdam.
  • 'Alle Rembrandts' van Rijksmuseum en Skipintro.
  • 'Samsung Galaxy: The Future' van Samsung.  

Bekijk hier alle 10 de genomineerde commercials.

Meer informatie over de verkiezing van de Ster Gouden Loeki lees je hier.