Hoe speel je als merk in op de grote evenementen van 2022, zoals de Olympische Spelen? Welke programma’s heeft de NPO in petto? Hoe kan je audio inzetten om een connectie te maken met je doelgroep? En wat ga je straks voor een campagne bij Ster betalen? De antwoorden op deze vragen (en veel meer) hoor je op vrijdag 12 november in ca. 50 minuten tijdens de online sessie Ster Focus: de lijnen zijn open.
De lijnen zijn open
Ster Focus 2022 vindt in digitale vorm plaats en staat in het teken van ‘de lijnen zijn open’. Een hint naar een tijdloos omroepcliché dat ontzettend van toepassing is op deze tijd en op Ster in het bijzonder. Toegankelijkheid is een van onze belangrijkste waarden. Tijdens deze sessie willen we een open gesprek aangaan over het nieuwe reclamejaar.
Bekende gezichten
Naast Shay Kreuger zullen er tal van bekende gezichten voorbijkomen. Zo komen Frans Klein, directeur video, en Jurre Bosman, directeur audio, van de NPO aan het woord over de programmering op radio en tv. De kracht van audio en radio is ook het onderwerp van de presentatie van Eva Peer, research consultant bij Ster, over sonic branding.
Salesmanagers Sabrina Pieters, Pim van Midde en Gerben Teela bespreken het commercieel beleid van Ster in 2022: wat wordt behouden, wat aangescherpt en wat gaan merken straks betalen? Ook radio-icoon Frits spits heeft een rol in het programma. Samen met tafelgasten Tannaz Hajeby, dj bij NPO Radio Fun X, en Aaf Brandt Corstius, columniste en schrijfster, kijkt hij naar welke bijzondere taal we in de media tegenkomen.
Kijk je mee? Ster Focus 2022: de lijnen zijn open vindt online plaats op vrijdagmiddag 12 november van 12.00 tot ca. 12.50 uur en is voor iedereen toegankelijk. Het evenement geeft bedrijven, organisaties merken, marketeers en mediaprofessionals inzicht in de ins en outs voor adverteren in 2022. Geïnteresseerden kunnen zich kosteloos aanmelden via deze link.
Aanmelden