Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies
Daar ben ik weer! Hoe scoorde het weekend van 25/26 februari? Het was opnieuw raak met ‘mijn’ drie topscorers. Drie spelers en één mol in Wie is de Mol? waren goed voor ruim 2,2 miljoen kijkers, de dagdates in Boer zoekt Vrouw Internationaal trokken ruim 3,5 miljoen kijkers en ruim 2,3 miljoen Nederlanders reisden met Floortje naar Guinee in Floortje naar het einde van de wereld.

Fantastische cijfers weer op de zondagavond, terwijl daar tegenover nog het WK Sprint Schaatsen op NPO 3 (863.000 kijkers) en het Debat op RTL4 (1.193.000 kijkers) stonden.

En deze programma’s scoren niet alleen mooie kijkcijfers; #widm, #bzv en #floortje scoren ook rapportcijfers waar je mee thuis kunt komen. Boer zoekt Vrouw scoort gemiddeld een 7,9, Floortje een 8,2 en Wie is de Mol? zelfs een 8,3! En dat is goed nieuws, want een rapportcijfer hoger dan een 7,6 betekent een positief effect op je commercial; hoe hoger de waardering, hoe hoger de koopintentie.

Pak je kans in maart
Tja, je werkt bij Ster of je werkt bij Ster. En dus heb ik nog even een commerciële boodschap: in maart hebben wij nog mooie plekken rondom deze drie topscorers. En mensen die graag BzV, WidM en/of Floortje naar het einde van de wereld kijken, kijken ook graag naar de volgende programma’s die in maart te zien zijn: De Kwis, DNA Onbekend, Verborgen Verleden, Je Zal Het Maar Hebben en Break Free.

Bel gerust als je hier meer over wilt weten!

Funfacts
Deze week heb ik de funfacts strak naast elkaar gezet:

 Kijker... #widm #bzv #floortje
 ...eet graag  friet aardappelen  aardappelen 
 ...gaat jaarlijks op  wintersport vakantie in eigen land  verre reis 
 ...luistert graag  NPO 3FM NPO Radio 2  NPO Radio 1 
...is  zorgzaam traditioneel  kritisch 

Bron: SKO

Ik houd jullie op de hoogte
Zoals beloofd kom ik ook volgende week bij jullie terug op deze drie topscorers; kom maar door met die #funfacts!

Geschreven door: Joris van den Ring-Bax