Wil je weten waarom een campagne rondom sportevenementen zo waardevol is, of waar je op moet letten als je een oranje-commercial wil maken? Meld je dan aan voor ons online event Scoren met Ster.
Wil je weten waarom een campagne rondom sportevenementen zo waardevol is, of waar je op moet letten als je een oranje-commercial wil maken? Meld je dan aan voor ons online event Scoren met Ster.
Het EK Voetbal, de Tour de France en de Olympische Spelen: ze staan met koeienletters in de agenda bij Ster. Niet alleen omdat we gek zijn op sport, maar vooral ook omdat dit prachtige evenementen zijn waar je echt impact kan maken met campagnes. De wedstrijden en andere thematische programma’s bij de NPO kunnen altijd op miljoenen kijkers en luisteraars rekenen. En dát is interessant voor jouw merk.
Een immens bereik voor jouw campagne dus, als je deze zomer met jouw reclamespots te zien of te horen bent. Maar waarom is het nog meer zo waardevol om een campagne rondom de sportzomer in te zetten? En als jij een commercial met als thema sport of Oranje wil maken, waar moet je dan op letten? Dit en nog veel meer bespreken we tijdens ons online event Scoren met Ster.
NOS-presentator Sjoerd van Ramshorst spreekt diverse gasten die allen vanuit eigen perspectief vertellen waarom zij uitkijken naar de sportzomer en wat het voor hen betekent (heeft). Zo sluiten onder andere Els Dijkhuizen van Heineken en Johan van der Zanden van Albert Heijn aan. Hun merken zijn onlosmakelijk verbonden aan Oranje en sport. Hoe bereiden zij zich voor op de sportzomer?
Er is nóg een fantastische gast in het programma: tophockeyster Lidewij Welten. Met al 217 interlands en 3 Olympische Spelen op haar naam is zij met recht een ervaringsdeskundige te noemen. Deze zomer reist ze met de Oranje dames af naar Tokio. Hoe ziet haar voorbereiding eruit? Wat is het echte oranjegevoel voor haar?
Wat
De ins en outs over de sportzomer en vooral waarom jouw merk daarbij moet willen zijn.
Wanneer
Dinsdag 20 april van 14.00 tot ongeveer 14.45 uur.
Waar
Online, via een persoonlijke link die je ontvangt na registratie.
Kosten
Gratis.
Meld je je aan, dan ontvang je een bevestiging en persoonlijke link naar de uitzending. Graag tot 20 april!
Ja, ik meld me aan