Welke kansen zijn er voor jouw merk in 2023? Welke ontwikkelingen spelen er in de mediawereld en wat voor effecten hebben die op jouw plannen? En welke publiekstrekkers kan je terugverwachten op radio en tv?
Welke kansen zijn er voor jouw merk in 2023? Welke ontwikkelingen spelen er in de mediawereld en wat voor effecten hebben die op jouw plannen? En welke publiekstrekkers kan je terugverwachten op radio en tv?
September is een spannende maand in de mediawereld: de nieuwe programmering van de NPO gaat van start en merken kijken alweer uit naar hun (campagne)plannen voor het nieuwe jaar.
Tijdens Ster Focus blikken we op donderdag 15 september tijdens een online sessie van 12.00 uur tot ca. 12.45 uur graag samen met je vooruit naar de kansen voor het nieuwe mediajaar
Wat kan je verwachten?
Ins en outs over adverteren in 2023 die voor jou van belang zijn, de kansen in de NPO-programmering, ontwikkelingen in de mediawereld en alvast een vooruitblik naar ons commercieel beleid. Gezichten van Ster en de NPO praten je helemaal bij. Ook hoor je waardevolle en praktische tips op basis van nieuw Ster-onderzoek.
De complete line-up en sprekers worden binnenkort bekendgemaakt.
Voor wie is Focus bedoeld?
Ondernemers en marketeers die reclame inzetten op radio, tv of online of dit overwegen.
Meld je aan via onderstaand formulier: