Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies
De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het eerste kwartaal van 2021 zijn bekend! Albert Heijn, ANWB, Bol.com, Essent, G-Star, Het Vergeten Kind, Jumbo en Lidl maken kans op de Ster Gouden Loeki 2021.

De 10 kwartaalwinnaars van het eerste kwartaal van 2021

  • Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Volop Pasen, vol verrassingen bij Albert Heijn'
  • Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Bonus en Prijsfavorieten'
  • ANWB & Yune met 'Al 75 jaar de beste hulp dichtbij'
  • Bol.com & Dept met 'De winkel van alles makkelijk in huis'
  • Essent & Accenture Interactive met 'Besparen is makkelijk met isolatie van Essent'
  • G-Star & The Family Amsterdam met 'Hardcore denim for the future'
  • Het Vergeten Kind & WWAV met 'Maak je HART voor vergeten kinderen in sociaal isolement'
  • Jumbo & Alfred International met 'Er lekker tegenaan'
  • Jumbo & Alfred International met 'Pasen'
  • Lidl & Joe Public met 'Leve de lente, met Delicieux van Lidl' 

Wil je de commercials nog eens terugkijken? Dat kan! De spots van het eerste kwartaal staan op onze website.

Meer informatie over de verkiezing van de Ster Gouden Loeki vind je hier

Ster Gouden Loeki

Bij Ster geloven we in de kracht van reclame: een goede commerciële boodschap, rondom de juiste programmering, bereikt diegene die je voor ogen hebt en boekt het gewenste resultaat. Daarnaast vinden we dat goede reclame beloond moet worden. Het is dé (enige) publieksprijs voor de beste, mooiste of meest bijzondere reclame.

In 1995 reikte Ster voor het eerst de Ster Gouden Loeki uit. De Ster Gouden Loeki verkiezing is door Ster in het leven geroepen om het Nederlands publiek actief te betrekken bij reclame. Een grotere betrokkenheid leidt tot een grotere acceptatie van reclame: reclame is leuk! Daarnaast wil Ster met de prijs reclamemakers belonen en stimuleren om aantrekkelijke reclame te maken.

De allereerste Ster Gouden Loeki werd in 1995 gewonnen door KLM met de commercial 'Zwanen'.

Meer informatie