De 10 kwartaalwinnaars van het laatste kwartaal van 2022
- Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met 'Met elkaar wordt het magisch'
- Alzheimer Nederland met 'Wat alz... het jóuw vader is?'
- HEMA & DDB Unlimited met 'Kerstknuffel'
- Het Vergeten Kind & Happy Horizon met 'Laat geen kind er alleen voor staan'
- Kruidvat & DDB Unlimited en Eigen Fabrikaat met 'Duurzamer, doe er je voordeel mee'
- Kruidvat & DDB Unlimited en Eigen Fabrikaat met 'Iedereen verdient een mooie kerst'
- Old Amsterdam & DDB Unlimited met 'Smaak van grote dromen'
- PLUS Supermarkt & Energize met 'Goed eten is samen eten'
- Snickers & BBDO New York met 'Unfiltered Girlfriend'
- Staatsloterij & TBWA\NEBOKO met 'Wacht niet tot geluk je overkomt'
Wil je de commercials nog eens terugkijken? Dat kan! De spots van het laatste kwartaal staan op onze website.
Meer informatie over de verkiezing van de Ster Gouden Loeki vind je hier.
Op naar de finale
Nu alle 40 kwartaalwinnaars bekend zijn, is het tijd om dit terug te brengen naar 10 finalisten. De 40 commercials worden nu opnieuw aan het panel van GfK voorgelegd, waaruit een ranking ontstaat. De top 10 hiervan zijn de finalisten van 2022. Op deze top 10 kan straks door het Nederlands publiek gestemd worden via www.stergoudenloeki.nl.