Een echte kickstart van het sportjaar 2022 is de 24ste editie van de Olympische Winterspelen. Van 4 tot en met 20 februari knallen de sporters van Team NL in Beijing. De sportwedstrijden tijden de Spelen worden door miljoenen mensen in Nederland bekeken. Maar liefst 80% van de Nederlandse bevolking kreeg iets mee van de vorige Winterspelen in Pyeongchang. Niet alleen de sportwedstrijden zijn populair: ook de welbekende studioprogramma’s worden gemiddeld door zo’n 1,3 miljoen Nederlanders per dag bekenen. Logischerwijs worden ook de reclameblokken rondom de Olympische Winterspelen bijna 4 keer meer bekeken dan normaal. Profiteer jij van dit gigantische bereik met jouw merk?
Hoewel een sportevenement als de Winterspelen onlosmakelijk verbonden is met televisie, wordt ook op radio veel aandacht aan de Spelen besteed. NPO Radio 1 is dé sportzender en zal live verslag doen van de grote wedstrijden in Beijing. Ook op radio liggen er dus veel kansen voor merken.
Meer weten over wat adverteren rondom de Olympische Winterspelen in 2022 voor jou kan betekenen? Of ben je benieuwd naar de pakketten voor radio en televisie die Ster aanbiedt? Neem dan een kijkje op onderstaande pagina.
Komende periode is er ook op televisie genoeg te zien. Vorige week is kijkcijferhit De Slimste Mens van start gegaan. Hier kunnen we tot 21 januari dagelijks van genieten. Vanaf 1 januari zal ook publieksfavoriet Wie is de Mol? weer beginnen. Vanaf 6 januari begint het nieuwe seizoen van Kamp van Koningsbrugge en op vrijdag 7 januari kan iedereen weer klaar gaan zitten voor een nieuw seizoen Flikken Maastricht. Vanaf woensdag 2 februari start het Verhaal van Nederland, een 10-delige serie waarin Daan Schuurmans vertelt over de hoogte- en dieptepunten in de geschiedenis van ons land. Vlak ná bovengenoemde Olympische Winterspelen komt Arjen Lubach met zijn nieuwe programma De Avondshow. Dit zal maandag tot en met donderdag worden uitgezonden tussen 22:00 en 22:30 uur. Ook Boer Zoekt Vrouw gaat na de Spelen weer van start. Dit is te zien vanaf 27 februari. Genoeg om naar uit te kijken, dus.
Nog een leuk evenement om naar uit te kijken begin 2022 is de uitreiking van de Ster Gouden Loeki 2021. De prijs voor de beste reclames van 2021 zal worden uitgereikt tijdens een televisie-uitzending op 25 februari bij Omroep MAX. Ben jij ook benieuwd welke commercials de Bronzen, Zilveren en Gouden Loeki mogen ontvangen?
Klik hier voor meer informatie over Ster Gouden Loeki 2021Niet alleen op televisie staat ons veel leuks te wachten: ook op radio wordt er veel nieuwe programmering doorgevoerd… Wist je dat 5,7 miljoen Nederlanders per week via NPO Radio 1, 2, 3FM, 4 en 5 luisteren? En dat is goed nieuws. Adverteren bij Ster mét Logisch Aandeel bij Ster is nu namelijk nog makkelijk. Wanneer je 23% van je radiocampagnes inzet bij Ster, profiteer je van 8% korting. Dat betekent een groot bereik voor een goede prijs!
Dit nieuwe jaar biedt een uitgelegen kans om jouw merk in de spotlight te zetten voor het grote publiek. meer weten over de mogelijkheden? Neem vrijblijvend contact op met een van onze accountmanagers!