Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies
De winnaars van het vierde kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2015 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien en beoordeeld. Uit deze beoordeling zijn 10 winnaars gekomen.

De winnaars van het vierde kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2015 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe
tv-commercials gezien en beoordeeld. Uit deze beoordeling zijn 10 winnaars gekomen en dit zijn ze:
 

  • Nature’s Wonder van Heineken door TBWA\Neboko
  • Aarde op 1 van Wereld Natuur Fonds
  • Ronald McDonald Huizen van Ronald McDonald Kinderfonds door TBWA\Neboko
  • The Chase van Heineken door Wieden & Kennedy Amsterdam
  • Soep in Zak van Unox door TBWA\Neboko
  • Sint van Albert Heijn door TBWA\Neboko
  • Zeg het met een vaasje van Amstel Bier door Being There
  • ONderweg ben ik OFFline (Ontbijt) van Rijksoverheid door Roorda
  • Kerst van Albert Heijn door TBWA\Neboko
  • Maandaanbiedingen van Jumbo door Alfred


Hiermee zijn de 40 kwartaalwinnaars bekend. Deze 40 kwartaalwinnaars worden opnieuw aan het publiekspanel voorgelegd. Hieruit komt de top 10 van 2015 waarop het Nederlands publiek online kan stemmen. De uiteindelijke winnaar van de Ster Gouden Loeki 2015 wordt voor 50% bepaald door het publiekspanel en voor 50% door het Nederlands publiek.

Bekijk de genomineerde commercials hier.