Het laatste kwartaal van 2024 staat vol met mooie radio-evenementen op de zenders van de publieke omroep. Tijdens deze diverse evenementen is het voor jouw merk of organisatie een mooie kans om een miljoenenpubliek te bereiken.
Het laatste kwartaal van 2024 staat vol met mooie radio-evenementen op de zenders van de publieke omroep. Tijdens deze diverse evenementen is het voor jouw merk of organisatie een mooie kans om een miljoenenpubliek te bereiken.
Datum | Zender | Evenement |
26 oktober t/m 1 november | NPO Radio 5 | Stemweek Evergreen Top 1000 |
4 t/m 10 november | FunX | Dixte1000 |
18 t/m 22 november | NPO Radio 5 | Evergreen Top 1000 |
29 november t/m 6 december | NPO Radio 2 | Stemweek Top 2000 |
18 t/m 24 december | NPO Radio 3FM | Serious Request |
21 december | NPO Klassiek | Klassieke Kerstmuziek |
25 t/m 31 december | NPO Radio 2 | Top 2000 |
25 t/m 31 december | NPO Radio 3FM | Top Serious Request |
De Evergreen Top 1000 is het best beluisterde NPO Radio 5 programma van het jaar. Steeds meer radioluisteraars stemmen af op NPO Radio 5 in de week van de Evergreen Top 1000. Een lijst van 1000 tijdloze klassiekers waar luisteraars heerlijk naar kunnen luisteren. Tussen 26 oktober en 1 november kunnen luisteraars zelf stemmen op hun favoriete nummer om te zorgen dat deze in de lijst terechtkomen. Speciaal voor dit evenement hebben we een Evergreen Top 1000 pakket samengesteld. Bekijk hier de brochure.
Evergreen met spreiding | |
Periode | 18 t/m 22 november |
Doelgroep | 55+ |
Zender | NPO Radio 5 |
Index | 85 |
Outputprijs o.b.v. 20 sec | € 89 |
Indeling | Ma-Vrij 06.00 - 24.00 uur (Ster deelt in) |
Aantal dagen | 5 |
Schema | Variabel |
Campagnecode* | MR2GQZ |
*Met de Ster Campagnecode kun je op een eenvoudige manier het campagnevoorstel importeren in jouw Ster Klantportal omgeving. Nog geen toegang tot Ster Klantportal? Maak dan hier jouw account aan.
Voorwaarden:
Budget | € 4.000 |
Doelgroep | 55+ |
Aantal GRP's | 45 |
Absoluut bereik | 704.800 |
% Bereik | 12% |
GCF | 3,7 |
Bereikcijfers zijn:
Dit jaar is alweer de 26ste editie van de Top 2000 op NPO Radio 2. Ieder jaar is dit grootste radio-evenement van het jaar weer een groot succes. Tijdens de Top 2000 bereik je een miljoenenpubliek. Vorig jaar had het liedjesfestijn in de doelgroep 25-54 een luistertijdaandeel van 48,2 procent. Een mooie kans om jouw merk of organisatie onder de aandacht te brengen bij een groot publiek.
Bekijk het Top 2000 pakketMet al deze mooie evenementen op het programma is het voor jouw organisatie mogelijk om een miljoenenpubliek te bereiken. Neem contact op met je accountmanager of via ons contactformulier om de mogelijkheden te bespreken en sluit het jaar groots af.