In de doelgroep 10+ heeft NPO Radio 2 een mooie stijging gerealiseerd van 11,7 naar 12,2 procent. De laatste keer dat NPO Radio 2 marktleider was, was in april-mei 2022. Ook in de doelgroep 25-67 is NPO Radio 2 marktleider met een percentage van 13,8 ten opzichte van 13,3 procent in de vorige luisterperiode. De verwachting is dat deze groei de komende periode doorzet met de Top 2000 in het verschiet.
STABIEL NPO 3FM
Naast NPO Radio 2, heeft ook NPO 3FM mooie cijfers neergezet. In de doelgroep 25-45 heeft NPO 3FM een luistertijdaandeel van 4,4 procent. Dit is 0,2 procent hoger dan dezelfde luistertijdperiode vorig jaar.
npo rADIO 4 STIJGT IN HUN DOELGROEP
De radiozenders van de NPO doen het goed, want ook NPO Radio 4 stijgt in hun doelgroep 55+. NPO Radio 4 heeft een luistertijdaandeel van 4,2 procent en ook voor deze radiozender is dit het hoogste percentage in het afgelopen jaar.