De kijk- en luistertijdaandelen van de NPO zijn ook in 2021 sterk met nieuwe seizoenen van kijkcijferhits en mooie nieuwe programma’s. Met onder meer Wie is de Mol?, Zondag met Lubach, de Top 2000 en de sportevenementen in de zomer is de verwachting dat de NPO dit jaar opnieuw kan rekenen op zeker 30% van de kijk- en luistertijd in de doelgroep 25-67.
Op basis van deze verwachting is het aannemelijk dat merken een vergelijkbaar deel van hun tv- en radiocampagnes bij Ster inzetten. Logisch, een match tussen mediagedrag en media-inzet. Zet je in 2021 25% - een iets bescheidener aandeel dan 30% - van je radio- en televisiecampagnes bij Ster in? Dan ontvang je 8% korting. Lees hier meer over het aanbod.
Tot 1 april kunnen logisch aandeel-contracten met terugwerkende kracht worden afgesloten. De korting geldt dan vanaf 1 januari en wordt toegepast op de campagnes die vanaf 1 januari 2021 zijn ingezet.
Merken die na 1 april een logisch aandeel-contract aanvragen en over heel 2021 een kwart van hun tv- en radiocampagnes bij Ster inzetten, profiteren van de korting vanaf het moment dat het contract is afgesloten.
Meer weten of ben je benieuwd wat het logisch aandeel voor jouw merk kan betekenen? Bekijk het aanbod hier of neem vrijblijvend contact op met een van onze accountmanagers.