Ook Ster ondervindt de gevolgen van de huidige ontwikkelingen. Enerzijds trekken merken hun campagnes bij Ster (tijdelijk) terug, anderzijds groeit het bereik van de verschillende platformen van de NPO enorm. Dit levert extra reclametijd op.
Deze bonuszendtijd wordt normaliter teruggegeven aan de publieke omroep. Maar in het licht van de onzekerheid die de uitbraak van het virus met zich meebrengt, wil Ster graag waar mogelijk ondernemers bijstaan. Daarom hebben we ervoor gekozen om deze bonuszendtijd tot 1 mei gratis beschikbaar te stellen aan brancheorganisaties die opkomen voor de belangen van ondernemers.
De brancheorganisaties kunnen op die manier kosteloos gebruik maken van het grote bereik van de NPO, met hun achterban in contact komen en hen informeren.
De website is een verzamelplaats van initiatieven waarmee de branches proberen hun achterban te helpen. Zij worden daarbij gesteund door en werken samen met merken en media-exploitanten. Zo helpen en ondersteunen we elkaar, tijdens en na de crisis.
Door Dik & Dun wordt ondersteund door een steeds grotere groep brancheverenigingen, merken en mediapartijen. Naast Ster zijn dat bijvoorbeeld BvA, MKB Nederland, Horeca Nederland, ANVR en NVM.
Hier lees je wat het precieze aanbod is en wie hier gebruik van kunnen maken. Heb je interesse en voldoe je aan de voorwaarden? Dan kun je je aanmelden voor het gebruik van de bonuszendtijd door een mail te sturen naar inventory@ster.nl onder vermelding van Aanbod Brancheorganisaties. Het aanbod geldt tot 1 mei.