Vergroot de effectiviteit van jouw reclamecampagne
Jouw reclamecampagne inzetten op één mediumtype kan de juiste keuze zijn voor jouw doelstelling en doelgroep. Televisie is bij uitstek een medium om naamsbekendheid te vergroten en een brandingcampagne op in te zetten, voornamelijk door het grote bereik van dit medium. Radio toevoegen aan een tv-campagne kan de spontane naamsbekendheid tot 15% verhogen. Het toevoegen van een online campagne aan een tv-campagne zorgt voor het vergroten van naamsbekendheid bij mensen die relatief weinig tv kijken. Ben jij al klaar voor het grote publiek? Neem vrijblijvend contact op en boek jouw tv-campagne.
Scoren met tv-reclame
In onze whitepaper 'scoren met tv-reclame' delen we inzichten over tv-creatie en -inzet. Wat wil je bijvoorbeeld vertellen in je tv-commercial? Hoe vertel je dat vervolgens? En hoe kun je je commercial het beste inzetten voor het maximale resultaat? Download hier de whitepaper en gebruik de tips om het maximale uit je campagne te halen.
Tarieven tv-reclame
Een tv-campagne is mogelijk vanaf € 40.000. Ster kent verschillende inkoopmogelijkheden voor tv-reclame. De tarieven die Ster hanteert zijn transparant en vooraf inzichtelijk. Het is voor ons belangrijk dat het voor iedereen duidelijk is wat een campagne kost en vooral ook: wat het je oplevert. Vul hieronder de campagnecalculator in om een beeld te krijgen van de mogelijkheden. Voor meer informatie verwijzen we je naar onze tarievenpagina.
speciale doelgroepen en mogelijkheden
De kanalen van de publieke omroep hebben een groot bereik. Wil je graag een smallere doelgroep of niche bereiken? Dan bieden we speciale pakketten gericht op specifieke doelgroepen. Zo zijn er pakketten om senioren te bereiken en kun je reclame inkopen op de regionale publieke omroep. Ook voor niet-commerciële organisaties ligt met een campagne bij Ster een miljoenenpubliek binnen handbereik. De niet-commerciële partijen waar we het hier over hebben, zijn instellingen met een wetenschappelijk, cultureel, godsdienstig, levensbeschouwelijk, politiek of liefdadig karakter, die een CBF-keurmerk of ANBI-status hebben. Voor campagnes van dergelijke afzenders is er ruimte op de kanalen van de publieke omroep.