Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies
De strijd om de felbegeerde titel Ster Gouden Loeki 2016 barst los. De 10 commercials die nog in de race zijn voor dé publieksprijs voor reclame zijn van Centraal Beheer Achmea, Coca-Cola, Jumbo, KWF Kankerbestrijding, Mentos en Ohra. Vanaf vandaag tot en met maandag 23 januari 12.00 uur kan het Nederlands publiek stemmen op zijn of haar 3 favoriete commercials via www.stergoudenloeki.nl. Donderdagavond 26 januari wordt de Ster Gouden Loeki 2016 uitgereikt.

De 10 commercials die door zijn naar de finale

  • Centraal Beheer Achmea met ‘Rapper’ (DDB & Tribal Amsterdam)
  • Coca-Cola met ‘Bedank jouw kerstheld’ (Sra Rushmore Madrid)
  • Jumbo met ‘Helemaal Kerst met Jumbo’ (Alfred International)
  • Jumbo met ‘Pluk het najaar met Jumbo’ (Alfred International)
  • Jumbo met ‘Racedagen’ (Alfred International)
  • Jumbo met ‘Thuisbezorgd door Max Verstappen’ (Alfred International)
  • KWF Kankerbestrijding met ‘Eigenlijk best gek, hè?’ (Houdini)
  • Mentos met ‘Contact maken is simpel’ (BBH London)
  • Ohra met ‘Banaan’ (Joe Public)
  • Ohra met ‘Vrije zorgkeuze. Altijd. Overal.’ (Joe Public)

Hoe werkt de Ster Gouden Loeki?
Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van Intomart GfK de 10 mooiste, leukste, populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze 40 commercials zijn opnieuw aan een onafhankelijk panel voorgelegd, met als resultaat deze mooie top 10. De uiteindelijke winnaar van de Ster Gouden Loeki 2016 wordt voor 50% bepaald door het publiekspanel en voor 50% door het Nederlands publiek dat vanaf vandaag tot en met maandag 23 januari 12.00 uur online kan stemmen op www.stergoudenloeki.nl.