In circa 40 minuten blikten we tijdens een online sessie terug op het afgelopen jaar en keken we vooruit: welke kansen biedt 2021 voor jouw merk? Welke programma’s en evenementen heeft de NPO in petto? En hoe kan je ook in 2021 via Ster het grote publiek bereiken? Ster-directeur Frank Volmer duikt samen met presentatrice Astrid Joosten en andere bekende gezichten in de antwoorden op deze vragen.
Vanuit VondelCS, bekend van programma’s als Moltalk en De Nieuwe Maan, zijn de aanpassingen in het commerciële beleid van Ster voor 2021 besproken en gingen ze in op de ingrijpende veranderingen in én van de mediawereld: de gevolgen van het coronavirus, de cookieloze toekomst, verschuivingen in kijk- en luistergedrag, politieke ontwikkelingen én de gevolgen hiervan voor jouw reclame bij de publieke omroep. De kracht van aanpassen staat hierbij centraal: wanneer en waarom is dit nodig? En hoe kan je aanpassen in jouw voordeel laten werken?
Op het programma staat onder meer:
Dé opiniepeiler van Nederland Gijs Rademaker, bekend van onder meer EenVandaag, neemt ons mee in de demografische verschuivingen van de afgelopen jaren. Hoe speel je daarop in als merk? Kom het volgende week te weten.
NPO Radio 2 dj Annemieke Schollaardt geeft ons als razende reporter een exclusief kijkje in het Radiohuis, waar alle NPO-radiozenders onder één dak 24 / 7 radio maken. Ze spreekt met bekende gezichten – of beter gezegd: stemmen – over de impact, flexibiliteit en het aanpassingsvermogen van radio.
Het EK, de Olympische Spelen, het Eurovisiesongfestival – we hopen ze allemaal volgend jaar te verwelkomen. Wat kun je met zo’n event als merk? Zou je nu wel of niet inhaken? Annemieke Schollaart gaat op onderzoek uit.
Ster Focus 2021: de kracht van aanpassen vond online plaats op dinsdagmiddag 10 november van 15.00 tot ca. 15.40 uur en is nog steeds voor iedereen toegankelijk.
Het evenement geeft bedrijven, organisaties, merken, marketeers en mediaprofessionals inzicht in de ins en outs voor adverteren anno 2021. Interesse? Kijk Ster Focus 2021 terug via deze link.