Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies
De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het tweede kwartaal van 2021 zijn bekend! Centraal Beheer Achmea, Earthtoday, Hartstichting / KWF / Longfonds, Jumbo, KNGF, Kruidvat en Lidl maken kans op de Ster Gouden Loeki 2021.

De 10 kwartaalwinnaars van het tweede kwartaal van 2021

  • Centraal Beheer Achmea & DDB Unlimited met 'Freedom'
  • Earthtoday met 'Tree of Life'
  • Hartstichting / KWF / Longfonds & Boris Creative & Jalt met 'De wereld wordt rookvrij. Wen er maar aan'
  • Jumbo & Alfred International met 'Snollebollekes Juichcape'
  • Jumbo & Alfred International met 'Iedere dag de leukste boodschap'
  • Jumbo & Alfred International met 'Zomer Dubbel Genieten'
  • KNGF & Selmore Creative Agency met 'De Wereld van Leah'
  • Kruidvat & DDB Unlimited / Eigen Fabrikaat met 'Over de TOPzomer'
  • Lidl & Joe Public met 'Uw Warme Bakker'
  • Lidl & Joe Public met 'Spaar voor een Fluoranje EK-outfit'

Wil je de commercials nog eens terugkijken? Dat kan! De spots van het tweede kwartaal staan op onze website.

Meer informatie over de verkiezing van de Ster Gouden Loeki vind je hier

Ster Gouden Loeki

Bij Ster geloven we in de kracht van reclame: een goede commerciële boodschap, rondom de juiste programmering, bereikt diegene die je voor ogen hebt en boekt het gewenste resultaat. Daarnaast vinden we dat goede reclame beloond moet worden. Het is dé (enige) publieksprijs voor de beste, mooiste of meest bijzondere reclame.

In 1995 reikte Ster voor het eerst de Ster Gouden Loeki uit. De Ster Gouden Loeki verkiezing is door Ster in het leven geroepen om het Nederlands publiek actief te betrekken bij reclame. Een grotere betrokkenheid leidt tot een grotere acceptatie van reclame: reclame is leuk! Daarnaast wil Ster met de prijs reclamemakers belonen en stimuleren om aantrekkelijke reclame te maken.

De allereerste Ster Gouden Loeki werd in 1995 gewonnen door KLM met de commercial 'Zwanen'.

Meer informatie