Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
3FM-dj Frank van der Lende deelt zijn ultieme festival tips in zijn gastblog.
De eerste tien kwartaalwinnaars voor de Ster Gouden Loeki 2016 zijn bekend! Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien en beoordeeld.
Communicatiedirector Sabine van Aken verlaat Ster per 1 juni 2016.
Reclames tonen rond hooggewaardeerde programma's leidt tot optimaal resultaat.
Kwaliteit van programma’s telt: niet alleen voor de kijker maar ook voor de commercial die eromheen wordt uitgezonden. Uit verschillende Ster-onderzoeken blijkt dat hooggewaardeerde programma’s een positief effect hebben op de reclames die ervoor en erna...
Kinderen zijn vaak gek op reclame. Hoe trek je de aandacht en zorg je ervoor dat jouw commercial opvalt en leuk gevonden door kids?
We gaan een veelbelovende sportzomer tegemoet. Op 10 juni trappen we af met het EK voetbal, direct daarop volgt de Tour de France en met de Olympische Spelen eindigen de zomermaanden op 21 augustus. Maar liefst drie maanden lang zitten miljoenen kijkers...
Live tv-kijken blijft onmisbaar in het nieuwe tv-ecosysteem. Dat is de hoofdconclusie uit het TV Engagement onderzoek van onderzoeksbureau MWM2. In opdracht van SPOT hielden zij kwalitatief onderzoek onder ‘innovators’.
Dat radio goed is voor bekendheid is geen nieuws, maar wist je dat het ook een forse piek in websitebezoek kan opleveren? Voor ReplaceDirect bleek inzet van radio naast televisie een schot in de roos.
Specifiek inkopen rondom relevante programma's wérkt. Een slimme zet dus van fietsenwinkel FuturumShop om in te zetten rondom de Tour de France. Dat leverde forse traffic naar de website én hogere merkbekendheid op.
De winnaar van de Ster Gouden Loeki 2015 is ‘Meneer Van Dalen neemt afscheid’ van Albert Heijn. Het is de eerste keer in 21 jaar dat Albert Heijn er met dé publieksprijs voor reclame vandoor gaat. Adverteerder en reclamebureau TBWA\NEBOKO ontvingen de...
De winnaar van de Ster Gouden Loeki 2015 is ‘Meneer Van Dalen neemt afscheid’ van Albert Heijn. Het is de eerste keer in 21 jaar dat Albert Heijn er met dé publieksprijs voor reclame vandoor gaat. Adverteerder en reclamebureau TBWA\NEBOKO ontvingen de...
De top 10 voor de Ster Gouden Loeki 2015 is bekend. Albert Heijn, Jumbo, Centraal Beheer Achmea, Fiat, Interpolis, KPN, Heineken, WNF en Unox staan in de finale. Vanaf nu tot en met 18 januari 2016 kan het Nederlands publiek online stemmen op zijn of...
Bij Ster helpen we bedrijven hun producten, diensten en merken onder de aandacht te brengen van mensen. Met als doel – laten we daar helder over zijn – dat deze mensen de producten en merken uiteindelijk willen kopen. In die context is het belangrijk...
De winnaars van het vierde kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2015 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien en beoordeeld. Uit deze beoordeling zijn 10 winnaars gekomen.
Kindermerken uit de fashionbranche adverteren (nog) weinig op televisie. Een mooie kans om op te vallen als je dit als adverteerder uit deze branche juist wél doet. Daarom presenteerde Vingino in het najaar van 2015 hun nieuwe collectie via televisie....
Adverteerders willen het liefst vooraf weten wat hun media performance oplevert. Ster voorziet nu in die behoefte door op basis van onderzoek te voorspellen hoe adverteerders bepaalde doelstellingen kunnen behalen en hen daar op af te rekenen. Hoe? Dat...
Bij Ster veilen wij dit jaar 30 seconden reclamezendtijd op tv voor Serious Request. Van 14 tot en met 24 december staat ons item live in de veiling voor Serious Request 2015.
Grolsch bestond 400 jaar. De jubileumspot werd eenmalig uitgezonden op álle grote Nederlandse televisiezenders en bereikte maar liefst 4,6 miljoen mensen! En dat was niet het enige succes!
Cees van Steijn start vandaag als ad interim directeur bij Ster. Van Steijn zal voor een periode van - naar verwachting - enkele maanden zorgdragen voor de continuïteit van Ster.