Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies
Benieuwd hoe andere klanten reclame-inzet bij Ster hebben ervaren? Regelmatig kijken we met onze klanten terug op het effect van hun campagne. In onze klantcases behandelen we campagnes die radio, tv, online of een mix hiervan hebben ingezet. Zowel klanten met een groot als kleiner budget komen in de klantcases voorbij. Het inzetten van onze commercialtests, het bereiken van specifieke doelgroepen, reclame inzetten in een bepaalde context en het optimaliseren van de reclames zijn onderwerpen die in de cases worden behandeld.
5 resultaten gevonden
5 resultaten gevonden

Museumkaart

Inzet online video overtreft alle verwachtingen

Online adverteren bij Ster is beschikbaar voor partijen van Algemeen Nut. Dit biedt mooie, exclusieve kansen. Voor de Museumkaart resulteerde deze kans in een campagne met nog betere resultaten dan verwacht.

Fries Museum

Meer bezoeken door multimediacampagne bij Ster

Een groot publiek trekken naar jouw culturele instelling? Het Fries Museum zette voor het behalen van deze doelstelling een multimediale campagne in bij Ster. Ze waren aanwezig op radio en televisie én maakten gebruik van het online netwerk van Ster....

TV Adverteren

De Hartstichting

Toename in awareness door online video bij Ster

Online adverteren kan bij Ster tegen een extra voordelig tarief voor partijen van Algemeen Nut. Dit biedt mooie, exclusieve kansen. Zo versterkte De Hartstichting haar awareness met een succesvolle online-videocampagne.

Asmodee

Bijna 100% zichtbaarheid in de Wie is de Mol?-app

De juiste doelgroep bereiken via de publieke omroep? Spellenuitgever Asmodee deed het tijdens het jubileumseizoen van Wie is de Mol? in 2020. Met overweldigend hoge resultaten.

Drs. Leenarts

Succes dankzij radio en online video in mediamix

“Droge Lippen? Dokter Leenarts!” stond centraal in de multimediale campagne van het huidverzorgingsmerk. Het doel? Het verhogen van de naamsbekendheid door radio en online video. De resultaten? Positief!

Wil je meer weten over het inzetten van reclame?

Neem vooral contact op voor advies en informatie!