Ervaring en onderzoek mediabudgetten en media-inzet
Ster staat voor betrouwbaarheid en toegankelijkheid. We zijn trots op onze jarenlange ervaring met en kennis van het reclamevak. Wij zijn altijd up-to-date over de laatste ontwikkelingen en inzichten en doen structureel onderzoek naar reclame.
Media-inzet bij Tv-reclames en meer
Onze Ster accountmanagers hebben veel ervaring met het reclame- en marketingvak en putten graag uit de inzichten die onze researchafdeling deelt. Hierdoor kunnen we een gericht en onderbouwd advies geven aan onze klanten over de inzet van media. Ongeacht het mediumtype, de doelgroep en het budget.
Commercialtests voor de juiste campagne
We zien onze adviesrol als een onderscheidend onderdeel in de relatie met onze klanten. Bedrijven die beginnen met reclame-inzet staan we bij door gericht te vragen naar doelen, doelgroepen en wensen voor de reclamecampagne. Om het effect van een campagne te vergroten is het bijvoorbeeld mogelijk om een AdScan in te zetten. Deze commercialtest evalueert je campagnebeeld en adviseert je om de creatie te optimaliseren en nog beter aan te laten sluiten bij je doel en doelgroep.
Vanaf 1 juli 2023 is de onderzoekstool Adscan niet meer inzetbaar. Ster werkt aan een vernieuwde versie.
Ook de inzet van AdMeasure is een optie. Deze tool doet uitgebreid onderzoek en evalueert de eerdere media-inzet. Door onze brede portfolio en de uitgebreide mediaonderzoeken kunnen we ook ervaren adverteerders helpen met unieke inzichten in de effecten van reclame.