NPO 1 is de grootste zender van Nederland. Dagelijks stemt een breed publiek af op de programma’s van de zender waar actualiteit, sport en entertainment elkaar afwisselen. Een talkshow als Op1 kan iedere uitzending rekenen op goede kijkcijfers. Succesvolle, geliefde programma’s als Boer zoekt Vrouw, Wie is de Mol? en Heel Holland Bakt hebben uitschieters van 3 tot 4 miljoen kijkers voor een aflevering. Daarmee is NPO 1 een zeer interessant kanaal voor alle tv-reclames.

Profiel

Breed publiek En business to business

Doelgroep

25 - 67 jaar

Bereik

4 miljoen kijkers Per aflevering voor topscorers

Wil je tv-reclame inzetten op NPO 1?

Benieuwd wat de mogelijkheden zijn voor jouw merk? Wil je heel specifiek adverteren rondom de reclameblokken van één programma of liever je campagne op diverse momenten laten zien op NPO 1? Bespreek de mogelijkheden met onze ervaren accountmanagers. Ze kennen het NPO-netwerk als geen ander en kunnen je adviseren over de beste momenten, zenders en kanalen voor jouw merk en weten meer over de verschillende prijzen en tarieven. Kortom: de beste media-inzet voor jouw campagnedoel. Uiteraard kun je de campagne ook cross-mediaal inzetten door inzet van online en radio voor een nog groter effect.

Programma's op NPO 1

Dit was het nieuws

Donderdag om 21.35 uur | NPO 1
Vanaf 1 september 2022
Doelgroep: AB1 25-67 jaar

Op1

Alle dagen om 22.20 uur | NPO 1
Doelgroep: Mannen 25-67 jaar, Mannen/Vrouwen 25-67 jaar, Zakelijke doelgroep

The Great British Bake Off

Donderdag om 21.30 uur | NPO 1
Vanaf 2 juni 2022
Doelgroep: Boodschappers 25-67 jaar

Meer over NPO tv

NPO 2

NPO 3

Wil jij tv-reclame inzetten op NPO 1?

Neem direct contact op!