Daarnaast is de zender partner van vele grote concerten en festivals. Het hoogtepunt van het jaar is uiteraard 3FM Serious Request in december. NPO 3FM trekt gemiddeld 1 miljoen luisteraars per week.
De doelgroep is 15 tot 35 jaar, maar NPO 3FM trekt vooral veel luisteraars van 35 tot 45 jaar. De luisteraars hebben een gemiddeld inkomen en zijn veelal hoger opgeleid. De man-vrouwverdeling is 43% vrouw, 57% man. Meer inzicht in het bereik en de doelgroep? Bekijk onze factsheet.
Themaweken en acties
NPO Radio staat regelmatig in het thema van speciale evenementen, bijvoorbeeld tijdens de festivalzomer op NPO 3FM of 3FM Serious Request: The Lifeline. Ster biedt speciale pakketen en acties aan rondom deze periodes, waar je als merk van kan profiteren. Bekijk alle uitgelichte inkoopopties.
Radiotijd inkopen
Benieuwd wat de mogelijkheden zijn voor jouw merk? Neem contact op met onze ervaren accountmanagers. Ze kennen het radio-netwerk als geen ander en kunnen je adviseren over de beste momenten, zenders en kanalen en weten meer over de verschillende prijzen en tarieven. Kortom: de beste media-inzet voor jouw campagnedoel. Uiteraard kun je de campagne ook cross-mediaal inzetten door inzet van online en tv voor een nog groter effect.