Daarnaast wordt jaarlijks in oktober de Klassieke Top 400 uitgezonden, met de mooiste klassieke stukken gekozen door luisteraars. Er luisteren wekelijks gemiddeld 782.000 mensen naar NPO Klassiek. De doelgroep van de zender is hoger opgeleiden van 40 jaar en ouder. De gemiddelde NPO Klassiek-luisteraar is hoogopgeleid, veelal heeft hij of zij een wetenschappelijk opleidingsniveau. Ook heeft deze doelgroep gemiddeld een hoog inkomen. Meer inzicht in het bereik en de doelgroep? Bekijk onze factsheet.
Themaweken en acties
NPO Radio staat regelmatig in het thema van speciale evenementen, bijvoorbeeld tijdens de Klassieke Top 400 op NPO Klassiek. Ster biedt speciale pakketen en acties aan rondom deze periodes, waar je als merk van kan profiteren. Bekijk alle uitgelichte inkoopopties.
Radiotijd inkopen
Benieuwd wat de mogelijkheden zijn voor jouw merk? Neem contact op met onze ervaren accountmanagers. Ze kennen het radio-netwerk als geen ander en kunnen je adviseren over de beste momenten, zenders en kanalen en weten meer over de verschillende prijzen en tarieven. Kortom: de beste media-inzet voor jouw campagnedoel. Uiteraard kun je de campagne ook cross-mediaal inzetten door inzet van online en tv voor een nog groter effect.