Vooral hoger opgeleiden van boven de 40 jaar die veel te besteden hebben luisteren graag naar deze zender. De verdeling tussen mannen en vrouwen is bijna gelijk (49% vrouw, 51% man). Ook veel zakelijke beslissers, mensen die op het werk verantwoordelijk zijn voor bedrijfsaankopen vanaf € 1.000, luisteren naar NPO Radio 1. Wekelijks luisteren er bijna 400.000 zakelijke beslissers naar de zender. Meer inzicht in het bereik en de doelgroep? Bekijk onze factsheet.
Themaweken en acties
NPO Radio staat regelmatig in het thema van speciale evenementen, zoals met sporttoernooien op NPO Radio 1. Ster biedt speciale pakketen en acties aan rondom deze periodes, waar je als merk van kan profiteren. Bekijk alle uitgelichte pakketten op onze website.
Radiotijd inkopen
Benieuwd wat de mogelijkheden zijn voor jouw merk? Neem contact op met onze ervaren accountmanagers. Ze kennen het radio-netwerk als geen ander en kunnen je adviseren over de beste momenten, zenders en kanalen en weten meer over de verschillende prijzen en tarieven. Kortom: de beste media-inzet voor jouw campagnedoel. Uiteraard kun je de campagne ook cross-mediaal inzetten door inzet van online en tv voor een nog groter effect.