2021 staat alweer bijna voor de deur en dat betekent: kerst, oudjaar én een nieuw seizoen vol mooie programma’s. Welke succesnummers staan de NPO-luisteraar en -kijker de laatste weken van december en in januari te wachten?
Het einde van het jaar betekent zeker niet het einde van de topprogrammering. Integendeel: de NPO start het jaar met echte knallers. In ons blog lees je er alles over, ook welke kansen je met jouw merk zeker niet mag missen.
Lees het blogZonder terugblik, geen vooruitblik. We kunnen niet om het afgelopen, bijzondere jaar heen. Voor ons begon het jaar mooi met het overgaan op volledig cookieloos adverteren en het 25-jarig jubileum van onze Ster Gouden Loeki. Maar al snel daarna veranderde de wereld en moest Ster zich, net als iedereen, aanpassen.
We zagen ook dat de NPO een cruciale rol heeft gehad: het Nederlands publiek stemde massaal af op de publieke omroep om zich te laten informeren over de ontwikkelingen, maar ook voor afleiding in de vorm van entertainment. Voor 2021 verwachten we dat het NPO aanbod, de kijk- én luistertijdaandelen onveranderd sterk blijven.
In onzekere tijden is – en blijft – een flexibele houding vanuit Ster extra belangrijk. Dat zetten we in het nieuwe jaar voort. Met ons beleid in 2021 gaan we verder op de weg die we sinds 2018 zijn ingeslagen.