Deze klanten gingen je voor
“Vaak zit je tijdens het maken van een commercial zelf zo in het verhaal dat je de kleine, maar belangrijke details, niet meer ziet. [AdMeasure] helpt ons goed de kleine details niet uit het oog te verliezen.”
STEFFY CLEPHAS, Brand Manager van M line
“Het is de kunst om de commercial vanuit de ogen van de consument te beoordelen en de commercialtest AdMeasure is daar een heel goed hulpmiddel bij.”
MARGO SEUNTIËNS, Communicatiemanager Sanidrõme
“Het onderzoek van Ster AdMeasure heeft ons interessante inzichten opgeleverd. Door nog betere keuzes te maken in briefing en executie kunnen we op een eenvoudige manier het resultaat van een campagne positief beïnvloeden.”
MATTHIJS VAN EWIJK, Brandmanager KARWEI
“Ik raad andere adverteerders zeker aan om AdMeasure in te zetten. Het laten testen van je commercial en zo gericht te onderzoeken hoe effectief je creatie is geeft waardevolle inzichten die je direct kan gebruiken om je campagne te verbeteren.”
KARIN WITTEVEEN, MARKETING MANAGER BRUNA