Aandacht is essentieel voor een goede campagne, maar hoe zorg je dat je consument geboeid wordt én blijft? In dit nieuwe onderzoek is de aandacht voor tv- en radioreclames onderzocht. Download de whitepaper voor waardevolle inzichten en praktische tips.

Consumenten komen dagelijks honderden, al dan niet duizenden reclame-uitingen tegen. Het is daarom van cruciaal belang dat jouw tv- of radiocampagne opvalt en door de lawine van reclames heen breekt. Lukt het je om de aandacht van je consument te trekken? Dan zie je dat terug in een verhoogde naamsbekendheid en boodschapoverdracht en uiteindelijk ook in het koopgedrag van je consument. 

Niet gek dus, dat het onderwerp 'aandacht' veel wordt besproken. Toch is er nog weinig onderzoek gedaan naar aandacht voor audio, specifiek radio, en multimediale campagnes op radio en televisie. Deze nieuwe whitepaper brengt daar verandering in en formuleert toegankelijke en praktische manieren om de kans op goede aandacht voor je commercial te vergroten met de inzet, inhoud en creatie van je commercial. 

Innovatief neuro-onderzoek

De inzichten in deze whitepaper zijn gebaseerd op innovatief neuro-onderzoek, waarin de aandacht van 150 deelnemers voor tv- en radiocommercials aan de hand van EEG-scans en eyetracking is onderzocht.

Nieuwsgierig geworden? Klik dan hier om de whitepaper De magie van aandacht te downloaden.

Vraag de whitepaper aan

De magie van aandacht

Meer weten?

Sheng Song

research consultant
+31 35 672 55 08 sheng.song@ster.nl

Vul je naam in.
Vul een geldig telefoonnummer in.
Vul je naam in.
Vul een geldig e-mailadres in.

Meer reclameonderzoek

Presteren met sport

Audiostrategie: een essentieel onderdeel van impactvolle campagnes

Gezinsaankopen: wie bepaalt?