Al decennialang doet Ster, als verkoper van reclameruimte op de publieke omroep, onderzoek naar het effect, de impact en de waardering van reclame. Het doel? Merken ondersteunen en adviseren bij het maken van belangrijke beslissingen die invloed hebben op de effectiviteit van een campagne, zoals de creatie of planning van een commercial. Voor iedereen die werkzaam is in de wereld van reclame, staat immers één vraag centraal: hoe zorg je dat jouw boodschap een betoverende impact maakt?
Wat lees je in deze uitgave?
Hoe houd je de aandacht vast in een tijd waarin afleiding slechts één knop verwijderd is? Hoe zorg je dat afleiding geen vijand maar een bondgenoot wordt? Hoe maak je gebruik van de kracht van herhaling zonder je publiek te verliezen? En hoe blijft je boodschap impactvol in een gefragmenteerd medialandschap?
De resultaten, afkomstig uit metingen van hersenactiviteit en eyetracking, helpen je campagnes te ontwikkelen die niet alleen gezien worden, maar ook blijven hangen.
Geen hocus pocus, maar wetenschap
Of je nu marketeer, creatief, strateeg of (startende) ondernemer bent, de inzichten in deze uitgave bieden handvatten voor iedereen die gelooft in de magie van reclame en de wetenschap wil benutten om de verbinding met zijn publiek te versterken. Laat je inspireren en til je campagnes naar een hoger niveau.
Vraag de whitepaper hier aan
Vul het aanmeldformulier in om onze whitepaper De magie van trilogie: aandacht, afleiding en herhaling kosteloos te downloaden. We sturen je de whitepaper per e-mail toe.