Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies

In deze uitgave brengen we drie baanbrekende neuro-onderzoeken samen die inzichten bieden over onderwerpen die het succes van reclamecampagnes medebepalen: aandacht, afleiding en herhaling.

Kom in contact

Remco Verweij

accountmanager

Remco Verweij

accountmanager

Remco Verweij

accountmanager

Meer weten?

Al decennialang doet Ster, als verkoper van reclameruimte op de publieke omroep, onderzoek naar het effect, de impact en de waardering van reclame. Het doel? Merken ondersteunen en adviseren bij het maken van belangrijke beslissingen die invloed hebben op de effectiviteit van een campagne, zoals de creatie of planning van een commercial. Voor iedereen die werkzaam is in de wereld van reclame, staat immers één vraag centraal: hoe zorg je dat jouw boodschap een betoverende impact maakt?

Wat lees je in deze uitgave?

Hoe houd je de aandacht vast in een tijd waarin afleiding slechts één knop verwijderd is? Hoe zorg je dat afleiding geen vijand maar een bondgenoot wordt? Hoe maak je gebruik van de kracht van herhaling zonder je publiek te verliezen? En hoe blijft je boodschap impactvol in een gefragmenteerd medialandschap? 

De resultaten, afkomstig uit metingen van hersenactiviteit en eyetracking, helpen je campagnes te ontwikkelen die niet alleen gezien worden, maar ook blijven hangen. 

Geen hocus pocus, maar wetenschap

Of je nu marketeer, creatief, strateeg of (startende) ondernemer bent, de inzichten in deze uitgave bieden handvatten voor iedereen die gelooft in de magie van reclame en de wetenschap wil benutten om de verbinding met zijn publiek te versterken. Laat je inspireren en til je campagnes naar een hoger niveau.

Vraag de whitepaper hier aan

Vul het aanmeldformulier in om onze whitepaper De magie van trilogie: aandacht, afleiding en herhaling kosteloos te downloaden. We sturen je de whitepaper per e-mail toe.

Aanvraag whitepaper

Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul de bedrijfsnaam in.
Vul een geldig telefoonnummer in.
Vul een geldig e-mailadres in.

TOESTEMMING

NIEUWSBRIEF

Meer weten?

Meer weten?

Nicole Theebe

research consultant
+31 35 672 56 11 nicole.theebe@ster.nl

Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul je e-mail in.
Vul je telefoonnummer in.
Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul een geldig e-mailadres in.

Meer reclameonderzoek

Starten met reclame

De impact van context