Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies

De online reclamemarkt heeft te maken met consumenten die pleiten voor privacy en browsers die daardoor het gebruik van advertentiecookies inperken. Betekent het verlies van deze cookies ook een verlies in effectiviteit?

Wij zochten het voor je uit! Aan de hand van een aantal display- en videocampagnes onderzochten we het verschil in effectiviteit tussen campagnes die zijn ingezet mét en zonder advertentiecookies. In het volledige artikel duiken we in campagneresultaten van onder meer American Express, Eliza Was Here, Etos, Renault, Krant.nl en Exterioo Tuinmeubelen. Daarnaast bespreken we een alternatieve manier voor het gericht plaatsen van advertenties zonder het gebruik van persoonsgegevens. 

Vraag het onderzoek hier aan

Benieuwd naar onze bevindingen? Vul het aanmeldformulier in om ons onderzoek Een toekomst zonder advertentiecookies? Het kan! kosteloos te downloaden. We sturen je het onderzoek per e-mail toe.

Aanvraag onderzoek

Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul de bedrijfsnaam in.
Vul een geldig telefoonnummer in.
Vul een geldig e-mailadres in.

TOESTEMMING

NIEUWSBRIEF

Let op: na het invullen van bovenstaand formulier ontvang je een mail met de vraag je aanvraag te bevestigen. Wanneer je dat hebt gedaan, ontvang je het onderzoek. Vragen over het aanvragen van het onderzoek? Neem contact op met communicatie@ster.nl.

English version

Would you like to receive the whitepaper in English? Please send an e-mail to communicatie@ster.nl with your request and we will send you the English version. 

Meer weten?

Meer weten?

Denise Rijnvis

accountmanager
+31 35 672 55 27 denise.rijnvis@ster.nl

Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul je e-mail in.
Vul je telefoonnummer in.
Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul een geldig e-mailadres in.

Meer weten over online reclame?

Online adverteren bij Ster