Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies

Online banners zijn populair, maar roepen ook vragen op. Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen een statische of bewegende banner? Welke invloed hebben formaat en positie? En hoe maak je een effectieve creatie?

In samenwerking met Unravel Research en Weborama is onderzocht in hoeverre verschillende banners aandacht trekken en oproepen tot activatie. Daarbij worden ook adviezen gegeven voor de samenstelling van jouw banneradvertentie: welke banner past het beste bij jouw boodschap? Wat is de belangrijkste informatie en waar zet je die?

 Daarnaast is in samenwerking met Primer Research ook gekeken naar de creatie van banners. Hoe zorg je ervoor dat jouw banner in de online wereld van prikkels opvalt? Hoe trek je de aandacht en hoe behoud je die vervolgens? Denk bijvoorbeeld aan de hoeveelheid tekst, contrast en diepte in je banner. Speciaal voor telecom- en retailmerken zijn er nog specifieke tips in het onderzoek te vinden.

Meer weten of profiteren van de tips uit het onderzoek Impact maken met display? Download deze dan kosteloos via het formulier hieronder.

Vraag het onderzoek hier aan

Benieuwd naar onze bevindingen? Vul het aanmeldformulier hieronder in om ons onderzoek: impact maken met display kosteloos te downloaden. We sturen je het onderzoek per e-mail toe.

Onderzoek aanvraag

Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul de bedrijfsnaam in.
Vul een geldig telefoonnummer in.
Vul een geldig e-mailadres in.

TOESTEMMING

NIEUWSBRIEF

Meer weten?

Meer weten?

Sheng Song

research consultant
+31 35 672 55 08 sheng.song@ster.nl

Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul je e-mail in.
Vul je telefoonnummer in.
Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul een geldig e-mailadres in.

Meer weten over online reclame?

Online adverteren bij Ster