Wat is de ideale lengte van je commercial om je beoogde merkdoelstellingen te behalen? Dat is de vraag de we in ons onderzoek 'Kies je voor een korte of lange commercial?' beantwoorden.

Door korte en lange versies van commercials met elkaar te vergelijken, konden we de voor- en nadelen van korte én lange spots op een rij zetten. Onze belangrijkste bevindingen hebben we overzichtelijk samengevat. 

Vraag de samenvatting hier aan

Vul het aanmeldformulier in om ons onderzoek Kies je voor een korte of lange commercial? te downloaden. We sturen je de samenvatting direct per e-mail toe.

Aanvraag samenvatting onderzoek

Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul de bedrijfsnaam in.
Vul een geldig telefoonnummer in.
Vul een geldig e-mailadres in.

TOESTEMMING

NIEUWSBRIEF

Meer weten?

Noortje Lankhaar

senior research consultant
+31 35 672 55 02 noortje.lankhaar@ster.nl

Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul je e-mail in.
Vul je telefoonnummer in.
Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul een geldig e-mailadres in.

Meer over creatie

De creatie van tv-commercials

Groeien met radioreclame (update!)