Aandacht is essentieel voor een goede campagne. Hoe zorg je dat je consument geboeid wordt én blijft? Dit innovatieve onderzoek onderzocht de aandacht voor tv- en radiocommercials met waardevolle tips als resultaat.
Aandacht is essentieel voor een goede campagne. Hoe zorg je dat je consument geboeid wordt én blijft? Dit innovatieve onderzoek onderzocht de aandacht voor tv- en radiocommercials met waardevolle tips als resultaat.
Consumenten komen dagelijks duizenden reclame-uitingen tegen. Het is daarom van cruciaal belang dat jouw tv- of radiocampagne opvalt. Lukt het je om de aandacht van je consument te trekken? Dan zie je dat terug je naamsbekendheid, boodschapoverdracht en uiteindelijk ook in het koopgedrag van je consument.
Niet gek dus, dat het onderwerp 'aandacht' veel wordt besproken. Toch is er nog weinig onderzoek gedaan naar aandacht voor audio, specifiek radio, en multimediale campagnes op radio en televisie. Deze whitepaper brengt daar verandering in en formuleert toegankelijke en praktische manieren om de kans op goede aandacht voor je commercial te vergroten met de inzet, inhoud en creatie van je commercial.
De inzichten in deze whitepaper zijn gebaseerd op innovatief neuro-onderzoek, waarin de aandacht van 150 deelnemers voor tv- en radiocommercials aan de hand van EEG-scans en eyetracking is onderzocht.
Vul het aanmeldformulier in om onze whitepaper De magie van aandacht te downloaden. We sturen je de whitepaper per e-mail toe.