Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies

Hoe kan je in tijden van afleiding toch van de aandacht van je doelgroep profiteren? En met je media-inzet daarop inspelen? Deze whitepaper staat vol inzichten en tips over opvallen bij een afgeleid publiek. In de video onderaan deze pagina, vertelt Brenda Kompier, projectleider van onze research afdeling, in een notendop wat je kunt verwachten tijdens het lezen van de whitepaper.

In de huidige wereld met duizenden prikkels per dag consumeren we heel veel media met gedeeltelijke aandacht. We luisteren radio tijdens het autorijden en scrollen op onze telefoon als we een serie kijken. 

Wat betekent dit voor reclamecampagnes? Het lijkt logisch om te denken dat reclame alleen effectief is als mensen er aandachtig naar kijken of luisteren. Maar is dat ook zo? 

In deze whitepaper lees je hoe je in een wereld vol versnipperde mediaconsumptie resultaat kan behalen op merkherkenning, merkimago en koopgedrag. Daarnaast vind je er praktische tips over hoe je jouw campagne kan laten schitteren bij een afgeleid publiek.

NEURO-ONDERZOEK

De resultaten in deze whitepaper zijn gebaseerd op neuro-onderzoek. Via EEG-scans en eyetracking is de aandacht van 128 deelnemers voor tv- en radiocommercials onderzocht.   

Vraag de whitepaper hier aan

Vul het aanmeldformulier in om onze whitepaper De magie van afleiding: opvallen met je campagne bij een afgeleid publiek te downloaden. We sturen je de whitepaper per e-mail toe.

Aanvraag whitepaper

Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul de bedrijfsnaam in.
Vul een geldig telefoonnummer in.
Vul een geldig e-mailadres in.

TOESTEMMING

NIEUWSBRIEF

Meer weten?

Meer weten?

Brenda Kompier

projectleider research
+31 35 672 55 21 brenda.kompier@ster.nl

Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul je e-mail in.
Vul je telefoonnummer in.
Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul een geldig e-mailadres in.

Meer reclameonderzoek

De magie van aandacht

Presteren rondom sport

Een impactvolle audiostrategie