In de huidige wereld met duizenden prikkels per dag consumeren we heel veel media met gedeeltelijke aandacht. We luisteren radio tijdens het autorijden en scrollen op onze telefoon als we een serie kijken.
Wat betekent dit voor reclamecampagnes? Het lijkt logisch om te denken dat reclame alleen effectief is als mensen er aandachtig naar kijken of luisteren. Maar is dat ook zo?
In deze whitepaper lees je hoe je in een wereld vol versnipperde mediaconsumptie resultaat kan behalen op merkherkenning, merkimago en koopgedrag. Daarnaast vind je er praktische tips over hoe je jouw campagne kan laten schitteren bij een afgeleid publiek.
NEURO-ONDERZOEK
De resultaten in deze whitepaper zijn gebaseerd op neuro-onderzoek. Via EEG-scans en eyetracking is de aandacht van 128 deelnemers voor tv- en radiocommercials onderzocht.
Vraag de whitepaper hier aan
Vul het aanmeldformulier in om onze whitepaper De magie van afleiding: opvallen met je campagne bij een afgeleid publiek te downloaden. We sturen je de whitepaper per e-mail toe.