Met een reclamecampagne bij Ster is een miljoenenpubliek binnen handbereik. En zo’n groot bereik is belangrijk wanneer je je naamsbekendheid wil vergroten en wil groeien als merk. Is jouw organisatie klaar voor het grote publiek? Doe de test en ontvang persoonlijk, vrijblijvend en kosteloos advies op basis van jouw antwoorden.

Kom in contact

Naomi Meijer

accountmanager

Naomi Meijer

accountmanager

Naomi Meijer

accountmanager

Kom in contact

Doe de test

Wil je dat jouw merk straks zicht- of hoorbaar is rondom publieksknallers als Wie is de Mol? Boer Zoekt Vrouw of de NPO Radio 2 Top 2000? Oftewel: ben jij klaar voor het grote publiek?

Vul vrijblijvend onze test in en ontvang persoonlijk advies over de mogelijkheden voor jouw doelstellingen en budget. De test bestaat uit slechts vijf vragen.

Hoe werkt reclame bij Ster?

Hoe zet je reclame in om jouw doelstellingen te bereiken? Daar denken we graag actief over mee. De uitdaging is om samen de beste mix te vinden voor jouw campagne en daarmee de meeste impact te creëren. Maar niet alleen over mediamix, ook over creatie kunnen we advies geven. Daarbij is er de mogelijkheid om je commercial te testen met onze commercialtests.

Benieuwd hoe jouw campagne eruit kan zien? Bekijk de opties voor radio, televisie en online (alleen voor organisaties van algemeen nut) of neem vrijblijvend contact met ons op.

Bereik meer met Ster

Radio

Weekbereik NPO 5,7 miljoen Nederlanders, campagne vanaf € 10.000*

TV

Weekbereik NPO 12,7 miljoen Nederlanders, campagne vanaf € 40.000*

Online

Weekbereik NPO 4,3 miljoen Nederlanders, campagne vanaf € 2.000. Alleen voor maatschappelijke organisaties.

* Dit is een richtlijn, gebaseerd op een campagne van twee weken in maart met spots van 20 seconden. Op tv bereik je dan 7,5 miljoen Nederlanders gemiddeld 3,4 keer met zo'n 70 à 90 spots. En via radio 4,7 miljoen Nederlanders gemiddeld 4,6 keer met 100 à 120 spots. Afhankelijk van je doelstelling, doelgroep, spotlengte, zenderkeuze en inkoopmaand kan jouw campagne duurder, maar ook voordeliger uitpakken.