Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
Wat is het effect van radio op je bereik en conversie? Oikocredit adverteert elk jaar tijdens de Top 2000. Wij spraken met marketingmanager Margreet Fros over haar ervaringen. Bekijk de video en hoor alles over de kracht van radio tijdens de Top 2000.
Vorige week tijdens Ster Focus 2021 is een laatste stand van zaken gedeeld over de invloed van politieke besluiten op (online) adverteren bij Ster. Inmiddels zijn deze plannen in de Tweede Kamer besproken. Lees hier alles over de laatste ontwikkelingen...
Dinsdag 10 november was het dan zover: Ster Focus 2021 over de kracht van aanpassen. Vanuit VondelCS blikte Astrid Joosten samen met Ster-directeur Frank Volmer online terug op het bewogen mediajaar 2020 en vooruit naar 2021. Heb je het gemist of wil...
In samenwerking met onderzoeksbureau DVJ Insights heeft Ster een nieuwe versie van de AdMeasure-commercialtest ontwikkeld. Vanaf nu toetsen we je reclame in een natuurlijke omgeving, tegelijkertijd met het kijken of luisteren van NPO-content en mét de...
We hebben nieuws over onze Ster Klantportal. Groot nieuws, waar we trots op zijn. Onze vernieuwde Klantportal staat namelijk live. Geoptimaliseerd in vele opzichten, maar met als grootste wijziging een nieuwe, unieke functionaliteit.
De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het derde kwartaal van 2020 zijn bekend! Albert Heijn, Appelsientje, Hans Anders, Heineken, Lidl, McDonald's, Ministerie van VWS, OHRA, Red Band en Zeeman maken kans op de Ster Gouden Loeki 2020.
Aanpassen. We hebben er dit jaar allemaal mee te maken. Privé, maar ook zakelijk. Ook volgend jaar zullen we ons op menig vlak moeten aanpassen. Dat dit ook kansen kan bieden, hoorde je op 10 november tijdens Ster Focus: de kracht van aanpassen. Lees...
Het is een belangrijk vraagstuk voor veel merken: hoe zorg je ervoor dat je mensen die jouw tv-reclame zien, aanzet tot het bezoeken van je website en misschien wel een (online) aankoop? Waar moet je op letten? En hoe kun je dit extra stimuleren? In dit...
De luistercijfers voor augustus en september zijn vanmorgen bekendgemaakt. NPO Radio 2 blijft marktleider in 10+ en 25-67. NPO Radio 1 is gestegen.
Er kan weer ingekocht worden voor hét radio-evenement van het jaar, de Top 2000. Reden genoeg om alvast even stil te staan bij deze populaire lijst der lijsten.
Elke radiozender kenmerkt zich door een bepaalde keuze in muziek, doelgroep en dj’s. Maar ook als het aankomt op de reclameblokken onderscheiden zenders zich van elkaar. Wat zijn de unieke kenmerken van NPO Radio en wat kunnen deze voor jouw merk betekenen?
Onvergetelijke reclames, we kennen er allemaal wel een: van Freddie van de Staatsloterij en de supermarktmanager van Albert Heijn tot Rudi van Heineken (Biertje?) en het stel van Ohra. Het zijn reclames die bij blijven, maar vooral ook impact maken. Wat...
Hoewel verleden week de mussen nog net niet van het dak vielen en de herfst nog maar nét is begonnen, kunnen we stiekem niet wachten om alvast vooruit te kijken naar de laatste maanden van dit jaar. Topprogramma’s, Black Friday, Sinterklaas, kerst, de...
Vanmorgen zijn de luistercijfers van juli en augustus bekendgemaakt. Marktleider NPO Radio 2 blijft aan kop in 10+ en in de waardevolle doelgroep 45-65. NPO Radio 5 stijgt door.
Ongeveer een half jaar geleden, twee weken na de start van de intelligente lockdown in Nederland, schreven we een artikel over adverteren in crisistijd. Sindsdien is er veel gebeurd en inmiddels kijken we toe hoe scholen hun deuren weer openen en voetbalwedstrijden...
Wil je ook weten hoe je met jouw bedrijf het beste jouw doelgroep kunt bereiken? Hoe je de juiste mediastrategie bepaalt? En hoe je die mediastrategie nog effectiever inzet om je campagne tot een succes te maken? Bekijk dan hier onze webinar mediastrategie.
Nu de inkoop voor het vierde kwartaal is geopend, blikt NPO Radio 2-dj Wouter van der Goes in een speciaal gastblog voor Ster alvast vooruit op hét radio-evenement van het jaar, de Top 2000:
De luistercijfers van juni en juli zijn vanmorgen bekend gemaakt. De radiozenders van de NPO blijven mooie, stabiele cijfers scoren.
Vanmorgen was er sprake van een netwerkprobleem waar ook Ster hinder van ondervond. Inmiddels is de storing verholpen.
Ben je benieuwd hoe jouw (cookieloze) banner scoort op merkdoelstellingen als bekendheid, voorkeur en actie-intentie? Doe dan mee aan het Brand Metrics-onderzoek!