Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het eerste en tweede kwartaal van 2020 zijn bekend! Albert Heijn, Allianz Direct, Beter Horen, Bol.com, dankaandezorg.nl, Douwe Egberts, Jumbo, Kees Smit Tuinmeubelen, Lotto, Ministerie van VWS, Peijnenburg, Provincie...
Vorige week introduceerde Ster een aanbod waarmee merken dit najaar 10% kunnen besparen over hun hele tv- en/of radio-inzet bij Ster. Zet je een kwart van je tv- en/of radiocampagne(s) in rondom NPO-content? Dan profiteer je van de korting én van de goed...
Terwijl de korte broek, zomerjurkjes én barbecue nog regelmatig aan kunnen, hebben wij stiekem alvast veel zin in het najaar. Dat heeft maar één reden: de najaarsprogrammering van de NPO. Nieuwe seizoenen van kijkcijferhits en mooie nieuwe programma’s....
De luistercijfers van mei en juni zijn vanmorgen gepubliceerd met wederom mooie resultaten voor de radiozenders van de NPO. Zo blijft NPO Radio 2 met afstand marktleider.
Ster heeft de balans opgemaakt over de eerste helft van 2020. We zien televisie en radio teruglopen. Online daarentegen, zit in de lift.
Ster introduceert deze week een nieuw najaarsaanbod, waarmee bedrijven die een kwart van hun tv- en radiocampagnes bij Ster inzetten 10% minder betalen.
Gisteren heeft minister Slob zijn gewijzigde visie met betrekking tot reclame bij de publieke omroep bekendgemaakt. Ster is tot op zekere hoogte verheugd dat de minister zijn originele plan om tv-reclame voor 20:00 uur direct af te schaffen, heeft gewijzigd...
‘Parijs is nog ver’; een uitspraak die je veel hoort tijdens de Tour en die erop doelt dat er in de laatste dagen nog van alles kan gebeuren. De wedstrijd is pas afgelopen in Parijs. Dit jaar heeft deze uitspraak een extra lading: niet eerder werd een...
Een toekomst zonder advertentiecookies komt steeds dichterbij, nu grote browsers de cookies weren en uit onderzoek blijkt dat campagnes met en zonder advertentiecookies even effectief zijn. Toch blijft de wens om gericht te adverteren bestaan. Bij Ster...
Heeft jouw bedrijf wel eens de stap naar radio- of tv-reclame overwogen? Of denk je eraan om een nieuwe campagne in te zetten? Dan is dit je kans, want deze zomer heeft Ster wel hele scherpe tarieven.
De luistercijfers van april en mei zijn vanmorgen gepubliceerd met mooie resultaten voor NPO Radio 2: de zender blijft met afstand marktleider.
Elke maand deelt Ster een tip voor jouw reclamecreatie, -inzet of -inkoop. Wat speelt er in de reclamewereld? Hoe maak je je commercial zo effectief mogelijk? En op welke manier kan je je advertentie optimaal benutten? De tip van deze maand: kijk in plaats...
Je herkent ‘m vast: ‘Ik geef toestemming voor gepersonaliseerde advertenties’; de welbekende vraag komt op vrijwel elke site tevoorschijn en wordt door de bezoeker steeds vaker met ‘nee’ beantwoord. Reden voor grote browsers om het gebruik van deze advertentiecookies...
Miljoenen Nederlanders stemden vorige week af op de persconferentie van premier Rutte en minister De Jonge op NPO 1, hopend op verdere versoepelingen voor scholen, een startsein voor de horeca én duidelijkheid over de naderende zomervakantie. Ondanks...
Er komt een mooie NPO-zomer aan. Volop nieuwe topprogramma’s als Dertigers en klassiekers als De Slimste Mens. Nieuwsvoorziening en vermaak. Met voor een deel thuisblijvend Nederland mooie kansen voor merken om via Ster een miljoenenpubliek te bereiken.
De luistercijfers van maart en april zijn vanmorgen gepubliceerd met mooie resultaten voor NPO Radio 2: de zender blijft marktleider en groeit zelfs ten opzichte van vorig jaar.
Mooie resultaten voor de zenders van de Publieke Omroep, dat blijkt uit de luistercijfers over de periode februari/maart 2020.
Ster heeft de afgelopen tijd verschillende manieren gezocht om bedrijven bij te staan in deze onzekere periode. Zo hebben we onder andere gratis zendtijd aangeboden aan brancheorganisaties en belangenverenigingen (zonder winstoogmerk). Iets waar veel...
Vanwege de huidige ontwikkelingen kijken veel merken opnieuw naar hun campagne- en marketingstrategie. Nu veel reclameactiviteiten stil zijn gelegd, kan het een geschikt moment zijn om kennis en inspiratie op te doen. Speciaal voor merken die meer willen...
De uitbraak van het coronavirus en de maatregelen eromheen hebben een enorme impact op allerlei vlakken van de maatschappij. In eerste instantie op sociaal en medisch gebied, maar ook de economie heeft zwaar onder de crisis te lijden: dalende beurzen,...