Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
In april vernieuwt NPO 3FM de programmering. Radio-dj Timur Perlin is van maandag tot en met donderdag te horen tussen 12.00 en 14.00 uur. Frank van der Lende en Eva Koreman vormen een nieuw duo in de middag. De show van Mark van der Molen en Rámon Verkoeijen...
Het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) heeft vandaag de luistercijfers van januari en februari gepubliceerd. NPO Radio 2 blijft stabiel de best beluisterde zender van Nederland met een marktaandeel van 13,7 procent.
De huidige situatie rondom de uitbraak van het coronavirus heeft zakelijke consequenties voor veel ondernemers: ze moeten in veel gevallen tijdelijk hun werkzaamheden en/of reclamecampagnes stopzetten. Ster heeft de afgelopen week verschillende manieren...
Ster is op zoek naar een voorzitter en leden voor haar Raad van Toezicht.
De recente ontwikkelingen rondom het coronavirus raken ons allemaal; privé, maar ook zakelijk. In dit bericht laten we weten hoe wij als Ster met de situatie omgaan en hoe je ons kunt bereiken.
Vandaag zijn de luistercijfers van december en januari door Nationaal Luister Onderzoek (NLO) bekend gemaakt met daarin fantastische resultaten voor NPO Radio 2. De zender haalde mede dankzij de Top 2000 een marktaandeel van 19 procent: een nieuw record!
'Freddie' van Staatsloterij en TBWA\NEBOKO wint de 25e Ster Gouden Loeki! De winnaars ontvingen de prijs in Theater Amsterdam uit handen van Frank Volmer, directeur van Ster.
'Er zijn belangrijkere dingen dan geld'. Dat is de boodschap die Staatsloterij en TBWA\Neboko in 2018 vertelden in de vorm van Frekkel. Maar hoe laat je zien dat er ook nog andere dingen belangrijk zijn dan een onzeker en natgeregend hondje?
Ja, wat doen we eigenlijk met kerst? Het is een onschuldige vraag, meestal gesteld tussen neus en lippen door. Een beetje alsof je vraagt: wat doen we eigenlijk met die oude tuintegels? Maar waar die tuintegels 2 dagen later t.e.a.b. op Marktplaats staan,...
Per 1 januari 2020 worden bij Ster alle televisiecommercials ondertiteld. Hiermee levert Ster een bijdrage aan het toegankelijker maken van reclame op tv.
Het lijkt zo makkelijk: maak een film waarvan heel Nederland smelt, en je bent een regelrechte kanshebber in de inofficiële wedstrijd om de beste Kerstfilm, de Nederlandse Super Bowl.
Drie jaar op rij zit PLUS bij de laatste tien finalisten voor de Gouden Loeki. Op zich al een fraaie prestatie. Maar meer dan een vierde plek zat er tot nu toe niet in. Tot nu toe…
Het kan iedereen overkomen…… Want stel je eens voor: je bent ergens in de 80 en de vrouw waarmee je 50 jaar lief en leed gedeeld hebt, is alweer 2 jaar overleden. De kinderen wonen niet direct om de hoek en na een leven van hard werken om alle eindjes...
Het blijft toch de ultieme prijs in reclameland, die Gouden Loeki. Net gestart in de reclamewereld zat ik klaar voor de live uitzending van de uitreiking, samen met al die andere tv-kijkers die meegenoten van de mooiste, beste en grappigste ‘reclames’....
Eelco Stevens en zijn begeleider Siete Hoekstra stelen de show in de IkZorg-reclamespot van Ministerie Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Ze maken kans op de 25e Gouden Loeki.
De strijd om de Ster Gouden Loeki 2019 is losgebarsten met de bekendmaking van de 10 finalisten. De commercials die nog in de race zijn voor dé publieksprijs voor reclame zijn van Albert Heijn, Disneyland Paris, Jumbo, het Ministerie van Volksgezondheid,...
20 januari gaf Frank Volmer zijn nieuwjaarstoespraak aan het Ster-personeel. NRC sprak hem over de positieve resultaten van afgelopen jaar en over de plannen van het kabinet om te stoppen met online reclame en reclame voor 20.00 uur.
De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het vierde kwartaal van 2019 zijn bekend! Albert Heijn, Bol.com, Coca Cola, Hans Anders, Jumbo, KLM, Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, de Staatsloterij en Unox maken kans op de Ster Gouden Loeki...
Vanmorgen zijn de luistercijfers van de periode november-december gepubliceerd. Zoals verwacht blijft het marktleiderschap bij NPO Radio 2. De zender heeft al het hele jaar het marktleiderschap op 10+ in handen en sluit 2019 af met het hoogste marktaandeel...
Per 1 januari is cookieloos adverteren de nieuwe standaard bij Ster. Na een periode van 1,5 jaar waarin beide vormen (met en zonder cookies) werden aangeboden heeft de verkooporganisatie van de publieke omroep de keuze gemaakt om enkel zonder cookies...