1. Ontdek de magie van herhaling
Tegenwoordig consumeren we media steeds vaker met gedeeltelijke aandacht. We scrollen op onze telefoon als we televisiekijken en luisteren naar de radio in de auto. Volledige aandacht van een consument is daarom schaars goed. Dit is geen reden tot zorg: ook bij een afgeleid publiek kan je impact maken met je boodschap. Maar hoe vaak moet je een afgeleide doelgroep raken voor een effectieve campagne?
In de whitepaper De Magie van Herhaling lees je het effect van herhaling op jouw campagneprestaties. Het innovatieve neuro-onderzoek laat zien hoe je met de optimale contactfrequentie de effectiviteit van je campagne op doelstellingen als merkbekendheid, boodschapoverdracht en imago kan vergroten.
Zo blijkt onder meer dat merkherkenning al na één contactmoment groeit, maar dat om het meeste uit je campagne te halen meer contacten nodig zijn en dat effecten op doelstellingen als merkherkenning en imago zelfs bij twaalf contactmomenten niet afnemen. Deze inzichten en meer zijn gebundeld in de whitepaper.
2. Lessen en tips voor effectieve online campagnes
Heb je volgend jaar plannen voor een online campagne? In onze whitepaper over online reclame vind je allerlei tips en aandachtspunten voor de optimale inzet.
Hoe trek je bijvoorbeeld de aandacht met beeld in je banner of online video? Wat is de juiste plek voor je logo? Op welk platform of naast welke content komt jouw online uiting het meest tot zijn recht? En hoe kan je effectief en verantwoord online reclame maken zónder cookies die persoonsgegevens verzamelen?
Naast antwoorden op deze vragen, lees je in de whitepaper inspirerende praktijkervaringen en praktische tips. Zo blijkt dat het goed werkt om in je banner diepte te creëren en contrast te gebruiken en dat het voor je online video sterk kan zijn om voor een kortere sportlengte te kiezen wanneer je je naamsbekendheid wil verhogen. Heb je een complexe(re) boodschap te vertellen? Kies dan voor meer seconden. Meer weten? Download de whitepaper vrijblijvend op deze pagina.
3. Starten met reclame?
Overweeg je in 2025 te starten met reclame op radio of televisie? Ben je nieuw in de wereld van reclame of vraag je je af of massamedia een waardevolle toevoeging kunnen zijn aan je huidige strategie? En wil je weten hoe je het beste kunt beginnen? Download ons handige stappenplan! Het geeft je een helder overzicht van alle stappen die nodig zijn om een succesvolle radio- of televisiecampagne op te zetten.
Van het maken van een reclameplan en -materiaal, tot het bepalen van je budget, de start van je campagne en zelfs de evaluatie ervan – alle handvatten voor een eerste effectieve campagne op radio of televisie komen aan bod.