In onze nieuwe whitepaper De magie van afleiding duiken we aan de hand van neuro-onderzoek in het brein van afgeleide consumenten. Wat betekent versnipperde mediaconsumptie bijvoorbeeld voor je merkdoelstellingen? Ligt er in afleiding misschien een onverwachte kracht? En welke tips kan je toepassen om je campagne te laten schitteren bij een afgeleid publiek?
Dit alles is relevant voor merken: aandacht is de voedingsbodem voor een effectieve campagne. Als het je lukt om de aandacht die je krijgt goed te benutten, kan dit bijdragen aan merkdoelstellingen als merkherkenning, -imago en koopgedrag.
Neuro-onderzoek naar aandacht
De resultaten in de whitepaper zijn gebaseerd op neuro-onderzoek. Via EEG-scans en eyetracking is de aandacht van 128 deelnemers voor tv- en radiocommercials onderzocht.
Op basis van de resultaten van dit onderzoek worden in de whitepaper tips gegeven voor je creatie en je mediastrategie. Zo lees je specifieke tips voor merkgedreven campagnes, die als doel hebben om aan je merk te bouwen, en actiegedreven campagnes, die als doel hebben om koopgedrag te stimuleren.
Download de whitepaper
Alle relevante inzichten en tips staan beschreven in de whitepaper. Je kunt de whitepaper kosteloos downloaden en je voordeel doen met alle inzichten. Heb je vragen over de magie van afleiding? Neem dan vrijblijvend contact op met Ster.