Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
Hier vind je het laatste nieuws over Ster, inhoudelijke blogs over reclame en onze persberichten.
Het is een belangrijk vraagstuk voor veel merken: hoe zorg je ervoor dat je mensen die jouw tv-reclame zien, aanzet tot het bezoeken van je website en misschien wel een (online) aankoop? Waar moet je op letten? En hoe kun je dit extra stimuleren? In dit...
De luistercijfers voor augustus en september zijn vanmorgen bekendgemaakt. NPO Radio 2 blijft marktleider in 10+ en 25-67. NPO Radio 1 is gestegen.
Er kan weer ingekocht worden voor hét radio-evenement van het jaar, de Top 2000. Reden genoeg om alvast even stil te staan bij deze populaire lijst der lijsten.
Elke radiozender kenmerkt zich door een bepaalde keuze in muziek, doelgroep en dj’s. Maar ook als het aankomt op de reclameblokken onderscheiden zenders zich van elkaar. Wat zijn de unieke kenmerken van NPO Radio en wat kunnen deze voor jouw merk betekenen?
Onvergetelijke reclames, we kennen er allemaal wel een: van Freddie van de Staatsloterij en de supermarktmanager van Albert Heijn tot Rudi van Heineken (Biertje?) en het stel van Ohra. Het zijn reclames die bij blijven, maar vooral ook impact maken. Wat...
Hoewel verleden week de mussen nog net niet van het dak vielen en de herfst nog maar nét is begonnen, kunnen we stiekem niet wachten om alvast vooruit te kijken naar de laatste maanden van dit jaar. Topprogramma’s, Black Friday, Sinterklaas, kerst, de...
Vanmorgen zijn de luistercijfers van juli en augustus bekendgemaakt. Marktleider NPO Radio 2 blijft aan kop in 10+ en in de waardevolle doelgroep 45-65. NPO Radio 5 stijgt door.
Ongeveer een half jaar geleden, twee weken na de start van de intelligente lockdown in Nederland, schreven we een artikel over adverteren in crisistijd. Sindsdien is er veel gebeurd en inmiddels kijken we toe hoe scholen hun deuren weer openen en voetbalwedstrijden...
Wil je ook weten hoe je met jouw bedrijf het beste jouw doelgroep kunt bereiken? Hoe je de juiste mediastrategie bepaalt? En hoe je die mediastrategie nog effectiever inzet om je campagne tot een succes te maken? Bekijk dan hier onze webinar mediastrategie.
Nu de inkoop voor het vierde kwartaal is geopend, blikt NPO Radio 2-dj Wouter van der Goes in een speciaal gastblog voor Ster alvast vooruit op hét radio-evenement van het jaar, de Top 2000:
De luistercijfers van juni en juli zijn vanmorgen bekend gemaakt. De radiozenders van de NPO blijven mooie, stabiele cijfers scoren.
Vanmorgen was er sprake van een netwerkprobleem waar ook Ster hinder van ondervond. Inmiddels is de storing verholpen.
Ben je benieuwd hoe jouw (cookieloze) banner scoort op merkdoelstellingen als bekendheid, voorkeur en actie-intentie? Doe dan mee aan het Brand Metrics-onderzoek!
De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het eerste en tweede kwartaal van 2020 zijn bekend! Albert Heijn, Allianz Direct, Beter Horen, Bol.com, dankaandezorg.nl, Douwe Egberts, Jumbo, Kees Smit Tuinmeubelen, Lotto, Ministerie van VWS, Peijnenburg, Provincie...
Vorige week introduceerde Ster een aanbod waarmee merken dit najaar 10% kunnen besparen over hun hele tv- en/of radio-inzet bij Ster. Zet je een kwart van je tv- en/of radiocampagne(s) in rondom NPO-content? Dan profiteer je van de korting én van de goed...
Terwijl de korte broek, zomerjurkjes én barbecue nog regelmatig aan kunnen, hebben wij stiekem alvast veel zin in het najaar. Dat heeft maar één reden: de najaarsprogrammering van de NPO. Nieuwe seizoenen van kijkcijferhits en mooie nieuwe programma’s....
De luistercijfers van mei en juni zijn vanmorgen gepubliceerd met wederom mooie resultaten voor de radiozenders van de NPO. Zo blijft NPO Radio 2 met afstand marktleider.
Ster heeft de balans opgemaakt over de eerste helft van 2020. We zien televisie en radio teruglopen. Online daarentegen, zit in de lift.
Ster introduceert deze week een nieuw najaarsaanbod, waarmee bedrijven die een kwart van hun tv- en radiocampagnes bij Ster inzetten 10% minder betalen.
Gisteren heeft minister Slob zijn gewijzigde visie met betrekking tot reclame bij de publieke omroep bekendgemaakt. Ster is tot op zekere hoogte verheugd dat de minister zijn originele plan om tv-reclame voor 20:00 uur direct af te schaffen, heeft gewijzigd...